  • Data: 2017-05-16 19:19:54
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-16 o 09:56, collie pisze:

    > Nie znasz się, kobieto i dlatego nie miałaś. Akurat Play jest jedyną
    > siecią,
    > z której możesz korzystać, nie mając zasięgu w sieci macierzystej. ;)
    > Wystarczy tylko ustawić w komórce "na sztywno" jedną z trzech pozostałych
    > sieci, z których Play korzysta w roamingu.

    Niby tak, ale rezygnujemy z Play bo coś się u nich spierd...o.
    Jak nigdy nie było problemów tak od półtorej roku była jazda bez
    trzymanki. Możliwe że postawili gdzieś w pisdu i jeszcze dalej jakiś
    nadajnik w okolicy pobytu, i Play na siłę próbował się tam logować mając
    w głębokim poważaniu będący 500m obok nadajnik Plusa.
    Powodowało to praktycznie niemożebność prowadzenia dłuższych niż około
    30 sekund rozmów, bo dziadostwo rwało rozmowy, zaniki słyszalności w
    jedną stronę itp. Jechałem na LG i jego telefon, w serwisie 4 razy w
    końcu wymienili wszystko w nim zostawiając obudowę z ekranem i dalej
    kupa. Po teście na drugim, potem trzecim wyszło że to nie telefon
    jednak. Ustawienie na sztywno Plus'a rozwiązało problem. Niestety
    telefon każe sobie wybrać również tryb pracy sieci na sztywno. Nie mam
    więc LTE.

    PS. wydzwaniają aby przedłużyć umowę, tzn, dzwoni automat i każe czekać
    na połączenie odgrywając melodyjkę. Takiego poniżania, traktowania jak
    podczłowieka, niewolnika, nie toleruje.

    --
    Irokez