  • Data: 2011-05-18 11:39:48
    Temat: Re: [foto] Oooj dawno nic nie pokazywalem - budowa dworca PKP
    Od: "d.a.k." <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcialbym zapoznac sie z opinia grupowiczow na temat zdjec, a mam ku
    > temu powody. Po pierwsze cykl bedzie mial kontynuacje, wiec chcialbym
    > wiedziec jak zdjecia odbieraja inni i byc moze zrobic cos w przyszlosci
    > lepiej. Po drugie bedzie to prawdopodobnie jedna z niewielu (jesli nie
    > jedyna) pelna dokumentacja przemian na dworcu w Katowicach, dlatego
    > dobrze by bylo aby taka dokumentacja nie byla spaprana.

    Cześć,

    Wg mnie 95% zdjęć to nic niewart złom. Po za 11 to szkoda było by mi
    czasu na kopiowanie zdjęć z karty, o obróbce nie wspominając.

    Piszesz o dokumentowaniu zmian na dworcu a dajesz link do zdjęć
    robotnika z bułką, robotnika bez bułki, robotnika z drutem, dwóch
    robotników z drutem oraz niezwykle cenne (dla ww dokumentacji) łyżki
    koparek. Nie prościej było poszukać takich zdjęć na stockach? Wartość
    dokumentacyjna podobna. Rozumiem pomysł i chęci ale większość z
    przedstawionych zdjęć jest nie na temat ;)

    Odniosę się jeszcze do koloru. Wg mnie starasz się nadać nic niewartym
    zdjęciom wartości przez pozbawienie ich koloru. Nie tędy droga. To
    prawie jak doklejanie naklejek "TURBO" na dziadowskich samochodach. Do
    tego jeszcze Twoje tłumaczenie "kolor jest zbedny wszedzie tam gdzie nie
    jest niezbedny"... może zatem wytłumacz dlaczego nagle kolor stał się
    niezbędny na 21 lub dlaczego był zbędny na 13.

    Reszta OK.

    Pozdrawiam,
    d.a.k.