  • Data: 2011-05-19 14:26:14
    Temat: Re: [foto] Oooj dawno nic nie pokazywalem - budowa dworca PKP
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi o to, że wszystkie zabiegi formalne (użycie koloru, czy jego brak,
    stylizacja na mrocznie,
    > dramatycznie czy sielankowo) są de facto estetyzacją. Skupiasz się na formie,
    zamiast na treści. Czyli z
    > reportażu robisz szopkę, fotoplastikon, kalejdoskop. Dlatego pytałem o cel

    Cel? Dziura w ziemi to dziura w ziemi, koparka to koparka, prety to
    prety. Temat wydaje mi sie wyjatkowo nudny jesli zostanie podany w
    sposob surowy. Stad jakies zabiegi sa (moim zdaniem) korzystne. Tylko
    wyrazenie 'estetyzujace' wolalbym zamienic okresleniem: subietywne
    spojrzenie na temat.

    Pozdrawiam, Waldek.

    www.waldemar.katowice.pl