  • Data: 2011-05-18 14:53:11
    Temat: Re: [foto] Oooj dawno nic nie pokazywalem - budowa dworca PKP
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    > Miało być efektownie, a wyszło efekciarsko?
    > Jeśli tak, to dlaczego w ogóle próbowałeś estetyzować te kadry? Po co?
    > Czy celem było pokazanie "fajnej kopary", pomimo, że "kopara saute" (bez
    przerysowań) była zbyt normalna jako
    > obiekt zdjęcia?
    > Czy zaburzenie proporcji łyżki do reszty wnosi coś wartościowego do zdjęcia

    Wartosciowe pytania. Moze zaczne od konca - nie kreci mnie pokazanie
    koparki takiej jaka jest, koparke kazdy widzial, dlatego w tym przypadku
    nie bede robil zdjec prostych, technicznych, kolorowych, bo kolor
    koparki nie ma tu znaczenia. Znaczenie dla mnie maja te zeby w koparce,
    ktore chca sie wgryzc w ziemie, sa grozne, dominujace, a przynajmniej
    tak chcialem by tak wygladaly - reszta w tych zdjeciach z koparka to
    tlo, dlatego moim zdaniem to przerysowanie jest tutaj wazne i sadze, ze
    nie przekroczylem granicy efekciarstwa ALE wlasnie po to tu jestem, by
    moje zdanie skonfrontowac z opinia innych, bo czasami moge sie zdziwic.

    Dokonujac wyboru kadrow od razu wiem, ktory ma pokazywac miejsce
    'mrocznie, dramatycznie' a ktory 'sielankowa budowe'. Gdybym robil
    wystawe na pewno te zdjecia znalazlyby sie w dwoch roznych pokojach.
    Tutaj znalazly sie obok siebie te mroczne i te estetyzujace, kolorowe i
    czarno-biale. Moze w przyszlosci pojde w tym kierunku, ze je rozdziele w
    galerii www.

    Pozdrawiam.