  • Data: 2011-05-18 08:59:28
    Temat: Re: [foto] Oooj dawno nic nie pokazywalem - budowa dworca PKP
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Waldemarrr napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Chcialbym zapoznac sie z opinia grupowiczow na temat zdjec, a mam ku
    > temu powody. Po pierwsze cykl bedzie mial kontynuacje, wiec chcialbym
    > wiedziec jak zdjecia odbieraja inni i byc moze zrobic cos w przyszlosci
    > lepiej. Po drugie bedzie to prawdopodobnie jedna z niewielu (jesli nie
    > jedyna) pelna dokumentacja przemian na dworcu w Katowicach, dlatego
    > dobrze by bylo aby taka dokumentacja nie byla spaprana.
    >
    > Na stronie dostepne sa tez zdjecia dworca w chwili gdy jeszcze istnial.
    >
    > Linki ponizej. Waldemarrr.

> [...]
    _pkp_budowa.htm

    niefajne:
    - dlaczego część B&W a część kolor - niespójne to
    - nr 19 efekciarstwo i to jeszcze niedorobione (wiem bo sam tak robię ;-))
    - nr 18 obciąłbym trochę dołu
    - powtórzenia (czyli niezdecydowanie): 1-2-12, 6-17-22
    - efekciarstwo (i plagiat): 1,2

    fajne:
    - 8, 24 (bo kurz)
    - 20 (dzięki podziałowi w połowie kadru)
    - 4 (bo blisko)
    - 12 (bo mroczne z przodu)

    trudne:
    - 5