    From: AA <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: escort czy astra.
    Date: Tue, 07 Sep 2010 12:58:27 +0200

    > Celuję w auto '98-2000, cena ~6k. Silnik 1.6 - nie będę gazował. Wypadło na
    > astrę bądź escorta. I teraz pytanie; który? Ja rozumiem że trzeba patrzeć na
    > konkretny egzemplarz, bo przy tym roczniku zawsze można kupić złom, ale
    > chodzi mi raczej o generalne opinie o danej marce. Co psuje się w astrach,
    > na co patrzec w escordzie...

    Mam Astre od nowosci od 2000r. Teraz to drugie auto.
    Rdza bierze w okolicach korku wlewa paliwa oraz na klapie - byla
    robiona. Inne miejsca bez sladow rudej.

    Silnik 1.6 8v z LPG - niezawodny zestaw, chociaz przy jezdzie na
    krotkich odcinkach cierpi parownik. Nisko polozony moment obrotowy
    sprawia, ze po miescie komfortowo sie jezdzi.

    Nie bylo zadnej wiekszej awarii. Po 10 latach zaczely dokuczac drobne
    usterki:
    - pekl fotel kierowcy
    - silowniki klapy
    - silownik centralnego
    - tluczace sie szyby boczne
    - pompa wody cieknie

    Ogolnie auto nie zawiodlo mnie. Ma przejechane 95tys km :) wiec moze
    dlatego....

    AA