  • Data: 2010-09-08 12:18:07
    Temat: Re: escort czy astra.
    Od: choczsz <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Wrz, 11:43, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:

    > jeśli chodzi o korozje w marei to się nie zgodzę, występuje nagminnie w
    > większości egzemplarzy ale i tak lepiej niż w fordzie.

    Marea to powinno byc to samo co Brava. U mnie w Bravie rocznik 97 nie
    ma sladu rdzy nigdzie, nawet na obtartym od 2 lat (i 2 zim) narozniku
    do golego ocynku. Wiec stawiam, ze te Maree zardzewiale byly jednak
    naprawiane blacharsko (co sie laczy ze zdzieraniem powlok
    lakierniczych i ocynku do golej stali).