eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyescort czy astra.Re: escort czy astra.
  • Data: 2010-09-07 09:40:38
    Temat: Re: escort czy astra.
    Od: IDOC <i...@i...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-09-07 07:36, Artur Frydel wrote:
    > Hej.
    >
    > Pytanie stare jak świat; opel czy ford? :)
    >
    > Celuję w auto '98-2000, cena ~6k. Silnik 1.6 - nie będę gazował. Wypadło na
    > astrę bądź escorta. I teraz pytanie; który? Ja rozumiem że trzeba patrzeć na
    > konkretny egzemplarz, bo przy tym roczniku zawsze można kupić złom, ale
    > chodzi mi raczej o generalne opinie o danej marce. Co psuje się w astrach,
    > na co patrzec w escordzie...
    Celuj w 1998 z produkcji w Belgii albo Niemcowni. 1999-2000 to montaż w
    Płońsku i większe problemy.
    Ja zrobiłem escortem 1,6 16V, 100 tyś km wszystko na gazie, sprzedałem
    auto 2 lata temu z przebiegiem 200 tyś. Poza eksploatacją (klocki,
    tarcze, 1 raz regeneracja wachaczy, tylne amory) :
    - 4-krotne czyszczenie krokowca, nie wymieniłem go :)
    - bendiks + akku (jedyny raz kiedy nie ruszyłem z pod domu :)
    - regeneracja maglownicy (to moja wina, zachciało mi się zamiast dolać
    płynu wymienić całość, skończyło się wyciekiem z uszczelki przy końcówce
    drążka),
    - rano na zimno rechotał trochę (szklanki) nic z tym nie robiłem :)
    - rdza pojawiała się juz na progach (nie miałem chlapaczy i kamienie
    pokancerowały dół), parę purchelków na nadkolu, jeden na dachu (chyba po
    uszkodzeniu mechanicznym).
    Poza tym auto nie do zajechania, objechałem nim w 5 lat całą Europę, nie
    brał oleju trzymał się nieźle drogi, koszty napraw malutkie.

    Astra szwagra 1999 rok jeszcze jeździ (240 kkm) ale:
    - 3 krotnie skończył na lawecie (raz padł drążek zmiany biegów, cos się
    ułamało i nie mozna było biegów zmienić, raz padła elektryka, raz
    scholowanie po zatkaniu odpowietrzenia skrzyni korbowej i braniu litra
    oleju w 100 km)
    - ruda w wielu miejscach (nadkola, progi, drzwi, klapa) (fakt to
    białas, mój był metalik)
    - przy 220 silnik brał 1 litr na 1000 km, wymiana uszczelniaczy trzonków
    i któregoś zaworu.
    - koszmarnie skrzypiące plastiki i tylna pólka w kombi.
    - na gazie jest oszczędniejszy niż ESCORT (podobne instalacje).
    - wyraźnie mocniejszy 1,6, lepsze hamulce (moje odczucie), sztywniejszy
    w jeździe).

    Bierz co znajdziesz w lepszym stanie. Teraz szukałbym Escorta Kombi Ghia
    z silnikiem 1,8 albo 2.0 i ładował w to gaz. Ew podobna Astra :)

    Pozdrawiam
    IDOC

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: