  • Data: 2015-09-10 20:52:02
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yabba pisze:

    > Samodzielne obserwacje poczynione na polu współpracy w różnymi
    > firmami przy konserwacjach, naprawach i rozbudowach różnych instalacji
    > niskonapięciowych w budynkach.
    > Hoteli "od kuchni" widziałem tylko 3 i przy okazji rzuciłem okiem na
    > stosowane tam zamki elektroniczne.

    Też przecież nie dobierałem reprezentatywnej próby do badań statystycznych,
    tylko ograniczyłem się do obserwacji jak wyżej. Żadnego z tych przybytków
    nie oglądałem od kuchni. W tanich obiektach owszem, jest tak, że wymienia
    się tylko to, co się urwało, podarło, przepaliło, złamało. Ale tam jeszcze
    zamki mechaniczne się nie zepsuły, więc trudno mi mówić jak ich załoga
    będzie postępować wobec elektronicznych, gdy je kiedyś zamontują.

    Jarek

    --
    Drogę mi wskazał ruchem dłoni
    Jakiś przechodzień, kawał chłopa