  • Data: 2015-09-08 21:50:23
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > To samo. Przedziurawienie obwodu ... tylko jednego.

    Sądzę, że jednak nie to samo. Odpowietrzanie układu po robocie,
    to usuwanie powietrza ze szczelnego obwodu. Powietrze ściśliwe,
    więc jak go dużo, to pedał wpada głęboko w dół, jest miękki,
    a ciśnienie za małe, by szczękać szczękami. Przy pęknięciu
    cylinderka pedał nie był wcale miękki -- po prostu wyciekł płyn,
    powietrze nie weszło, pedał poszedł głębiej. Przy odpowietrzaniu
    po drobnej robocie przy jednym obwodzie, w dodatku robionej
    ostrożnie by nie zapowietrzyć reszty, pedał też nie wpada całkiem
    w podłogę. Po prostu bardziej sprężynuje. Zaznaczam, że nie mam
    praktyki w naprawianiu hamulców -- moja z tym styczność do tej pory
    polegała właśnie na operowaniu pedałem w czasie odpowietrzania.

    Jarek

    --
    Pedał nawalił chłopakom od perkusji
    Perkusja była srebrna w rybie łuski