  • Data: 2015-09-09 00:02:48
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Myślałem nawet o tym, choć mnie bardziej odpowiadają treści raczej pokojowe.

    Pokojówki -- też ciekawy temat. Ale literatura innego już gatunku.

    > No, a co ze starym mydełkiem? Przetop? Świeczki? (w końcu chemicznie jest
    > podobne do stearyny, mniej do parafiny)

    Wypieprzają na wysypisko. Razem z innymi niewykorzystanymi rzeczami,
    o których była tu już mowa. Mnie się czasem zdarza -- jak to zostało
    zgrabnie ująete -- zwyczajnie podpitolić. Zwłaszcza jeśli w perspektywie
    dalszej podróży może taki materiał higieniczny gdzieś się przydać.
    Lepiej niż by miało się zmarnować, a ja bym miał tracić czas na ganianie
    po sklepach.

    > Tym to chociaż można kominek zainicjować, czy wytrzeć z podłogi kupkę
    > pieska szczeniaczka, który się uczy czystości. Czy co tam jeszcze.

    Poza tym zużycie taśmy ma większe odchylenie standardowe. Jest więc
    ryzyko, że jeśli zostanie pół rolki, to może do rana zabraknąć. Szamponu
    jest przeważnie tyle, że by starczyło nawet dla Violetty Villas. Ja
    tyle nie potrzebuję. Japońce to nawet mi kiedyś dawali codziennie nową
    szczoteczkę do zębów.

    > I to wg ilości wydaje mi się uczciwe.

    Chyba że jest się przewodniczącym jakichś związków zawodowych. Wtedy taka
    drobiazgowość byłaby szykanowaniem człowieka pracy.

    --
    Jarek