    From: "Desoft" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Date: Sat, 5 Sep 2015 09:26:39 +0200

    news:almarsoft.5315527943976198155@news.neostrada.pl
    > układ
    > magnetyczną).
    > nie
    > wyguglane):
    63 lub szukać

    Generalnie trzeba zwracać uwagę na zastosowanie. Te z działu
    hotelowego/biurowego nie nadają się do drzwi wejściowych.

    > Zawsze mnie ciekawiło, co taki zamek robi jak mu bateria padnie... nie da
    > się drzwi otworzyć czy będą otwarte się na stałe?

    Mnie też ciekawiło. Obejrzałem sobie taki zamek.
    Nie ma tam zapadki, jest silniczek. Wielkości wibracji od telefonu.
    Dużo prądu nie potrzebuje, padanie baterii nie stanowi problemu.
    Nie wiem jak takie za >1000zł. Testowałem taki tańszy chociaż nie był
    hotelowo-biurowy.
    Jeżeli nie jest odblokowany to klamka lata luźno - ale nie do końca! Czyli:
    klamka w poziomie - zamek zamknięty - naciskam klamkę i obracam o 90st idzie
    lekko bez oporu. Naciskam dalej i przekręcam o następne 90st zamek się
    otwiera. Blokada otwarcia jest w klamce.

    Uprzedzając: tam nie da się załozyć standardowej klamki (od wewnątrz zawsze
    dzrzwi otwiera się bez odblokowania zamka) czyli klamka jest dzielona:
    wewnętrzna sobie, zewnętrzna sobie co bardzo osłabia konstrukcję - łatwo ją
    wyrwać.

    Reasumując ten zamek który miałem w rękach jestem w stanie otworzyć w 15
    sekund mając opcjonalnie duży wkrętak.

    --
    Desoft