eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaelektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
  • Data: 2015-11-17 15:21:51
    Temat: Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello ToTylkoJa,

    Tuesday, November 17, 2015, 3:16:27 PM, you wrote:

    > Michał Jankowski wrote:

    >> Przy podawaniu iskry na każdy cylinder z osobna masz iskrę w danej
    >> świecy co drugi obrót wału i musisz wiedzieć, czy to jest obrót parzysty
    >> czy nieparzysty (sprężanie czy wydech) i bierzesz to z czujnika rozrządu.
    > Ale co jeśli przy rozrządzie nie ma czujnika? Jak określić czy jest to obrót
    > parzysty czy nieparzysty. Bo za to że przy wałkach rozrządu (u mnie w
    > nubirze) nie ma żadnych czujników to gwarantuje.

    Przecież już Ci to opisałem - nie ma znaczenia przy podwójnych
    cewkach, czy obrót jest parzysty czy nieparzysty. Strzał idzie w dwa
    cylindry - jeden w końcu suwu wydechu, gdzie spaliny są rozgrzane i
    łatwo się jonizują i świeca niemal nie stanowi przeszkody dla
    przepływu prądu, a w drugim w tym czasie kończy się suw sprężania i tu
    - ze względu na wysokie ciśnienie na świecy iskra ma wyższą energię i
    następuje zapłon.

    --
    Best regards,
    RoMan
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: