eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaelektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym. › Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
  • Data: 2015-11-17 15:38:37
    Temat: Re: elektroniczny zapłon w silniku 4-cylindrowym.
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello ToTylkoJa,
    >
    > Tuesday, November 17, 2015, 3:16:27 PM, you wrote:
    >
    >> Michał Jankowski wrote:
    >
    >>> Przy podawaniu iskry na każdy cylinder z osobna masz iskrę w danej
    >>> świecy co drugi obrót wału i musisz wiedzieć, czy to jest obrót parzysty
    >>> czy nieparzysty (sprężanie czy wydech) i bierzesz to z czujnika
    >>> rozrządu.
    >> Ale co jeśli przy rozrządzie nie ma czujnika? Jak określić czy jest to
    >> obrót parzysty czy nieparzysty. Bo za to że przy wałkach rozrządu (u mnie
    >> w nubirze) nie ma żadnych czujników to gwarantuje.
    >
    > Przecież już Ci to opisałem - nie ma znaczenia przy podwójnych
    > cewkach, czy obrót jest parzysty czy nieparzysty. Strzał idzie w dwa
    > cylindry - jeden w końcu suwu wydechu, gdzie spaliny są rozgrzane i
    > łatwo się jonizują i świeca niemal nie stanowi przeszkody dla
    > przepływu prądu, a w drugim w tym czasie kończy się suw sprężania i tu
    > - ze względu na wysokie ciśnienie na świecy iskra ma wyższą energię i
    > następuje zapłon.
    >
    Tak zrozumiałem. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedz. Po prostu wolno
    odświeżają mi się wątki, i najpierw zacząłem czytać ten.

    MArek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: