    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dziwny problem
    Date: Mon, 13 Mar 2017 19:40:07 +0100

    On 2017-03-13 14:41, HF5BS wrote:
    > Ile, tego nie powiem. Próbowałem wyguglać, ale jest szum informacyjny.
    > Obiło mi się o uszy, a nie zahaczyły mi się szczegóły gdzie...

    Na Śląsku hałdy ogolnie śmierdziały czymś co mozna nazwać zapachem z
    komina pieca węglowego a nie wegla. Co najmniej kilka miało wyższą
    temperaturę po wykopaniu dwumetrowej dziurki (czasem Ci od biedaszybów
    kopali na zapomnianych hałdach). Kiedy jedną taką zapomnianą koło 2005
    roku zniwelowano to po ruszeniu pierwszego metra pojawił się gryzący dym
    i tak było aż do końca, czyli co przesunął spychaczem to znowu dym.
    Zarzyzykuje że palące się w środku hałdy były dośc częste. Za moich
    czasów dzieciak poparzył sobie nogi chodząc po hałdzie (wpadł po pas).