  • Data: 2017-03-13 21:11:49
    Temat: Re: dziwny problem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Mówimy o róznych rzeczach. Ja mowie o korbie w maszynowni windy a nie w
    > kabinie.

    A, to co innego. Ale też nie wiem po co. Windy są tak wyważane, żeby nawet
    przy pełnym obciążeniu, po zwolnieniu hamulca kabina poruszała się do góry.
    Ktoś, kto przybędzie pasażerom na pomoc, dobierze się do hamulca, a nie
    będzie kręcił korbą. Ale scenariusze filmowe rządzą się swoimi regułami.
    Zwłaszcza w niemym filmie takie kręcenie korbą jest bardzo sugestywne.

    --
    Jarek