  • Data: 2017-03-13 19:59:15
    Temat: Re: dziwny problem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-13 14:40, Adam Wysocki wrote:
    > Często gubi ten znacznik?

    Ostatniego piętra nie często, widać mocniejsza żarowka :D Pięter
    pośrednich średnio kilka razy dziennie. Przed naprawą raz na miesiąc.

    > Ona się od tego przywalania nie urwie, lub nie
    > osłabi?

    Nie, bo to winda podkakuje na linie, prawdopodobnie przeciwwaga uderza w
    spręzyny i winda podskakuje po czym spada te kilka cm.

    > I co wtedy - telefon do serwisu, czy da się coś zrobić, żeby jednak wyjść?

    Wciskasz stop lub gubisz plomby. I naciskasz piętro niżej. Jeśli nie
    chce się zatrzymać dokładnie na piętrze to trzeba wiedzieć kiedy pacnąc
    stop. Tolerancja to kilkanaście cm żeby drzwi otwarło. Jak jesteś hacker
    to otwierasz ręcznie otwierając deskę przy zamku windy i pociągając
    samodzielnie za mechanizm skobla.

    > No właśnie, co wtedy zrobić?

    Naciskać Wszystkie Klawisze.

    Tylko nie jednoczesnie. Wtedy się "zawiesza".