    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dziś w warszawie na maczka
    Date: Fri, 9 Apr 2010 14:31:23 +0200

    On 2010-04-09 13:46:52 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

> [...]
    > powoda samodzielnie w obecnosci sadu. Byla nawet wizja lokalna na
    > skrzyzowaniu z udzialem policji. Skonczylo sie uniewinnieniem- sedzina w
    > uzasadnieniu wyroku dala pajacowi oglednie do zrozumienia, ze powinien sie
    > cieszyc, ze stracil tylko lusterko, bo gdyby w wyniku jego radosnego manewru
    > (do ktorego sie za nic nie chcial przyznac, tylko mataczenie mu kiepsciutko
    > szlo) stalo sie cos mnie i mojej zonie jadacej na tylnym siodelku to
    > pierdzialby znacznie cieniej.
    > Wybaluszone galy petenta- bezcenne! Tym bardziej, ze obnosil sie ze swoimi

    Fajne S-F. Znaczy powiedziałeś w sądzie "ujebałem mu lusterko bo
    zajechał mi drogę/chciał mnie staranować (cokolwiek)" a sąd uznał, że
    miałeś prawo wcielić się w egzekutora wymiaru sprawiedliwości, "bo to
    zły człowiek był"? Nie no, ja wiem że sędziowie nierzadko są
    niedouczeni, ale to już brzmi jak farsa. Chyba że jednak nie byłeś
    takim tfardzielem na jakiego się tutaj lansujesz i jednak było pokorne
    ściemnianie, że "no nie miałem gdzie uciec i tak tylko niechcący
    zahaczyłem". Ale to już by nie brzmiało tak kulowo...

    > *** A czyjesz roznice miedzy zlamaniem nogi lub karku, a lusterka? No to
    > przystaw zwierciadelko do tej sytuacji z drugiej strony.

    Mniejsza o sytuacje, jawnie tu popierasz samosądy. Tylko w razie czego
    miej jaja, aby przyjąć konsekwencje, bo inaczej nie będziesz wystawał
    ponad poziom mentalnych dresów.
    I tak BTW - nie życzę Ci abyś kiedyś trafił na podobnego sobie
    twardziela, co postanowi użyć podobnych metod wychowawczych do Ciebie -
    np. upierdalając jakąś część z Twojego motocykla. Ale mam nadzieję, że
    nawet wtedy przyjąłbyś tą lekcję z pokorą.
    A tak, wiem, Ciebie to przecież nigdy nie spotka...

    de Fresz