  • Data: 2010-04-09 14:41:19
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-09 16:27:14 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > to ja jednak wybieram opcję tumiwisizmu i odjechania od debila nie
    > umiejącego jeździć.

    Ależ to jest najlepsza metoda! Jak ktoś jest kretynem, to tłumaczenia
    na niewiele się zdadzą, jak człek w miarę inteligentny (który się
    zgapił czy ma słabszy dzień) to i tak sam powinien się zorientować, że
    źle zrobił. Ale jak już ktoś czuje, że musi komuś coś tłumaczyć, to z
    jajami, a nie jeb! i w długą.
    Ja tam również wolę olać i czym prędzej się oddalić od barana - m.in.
    dlatego, że innych metod już próbowałem i nie dostrzegam ich celowości
    na dłuższą metę. No i nie opłaca mi się z pewnych względów mieć ew.
    zatargów z prawem z okolic kk.

    de Fresz