  • Data: 2010-04-09 15:21:01
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Raczej o Twoim lansie na jedynego nieomylnego szeryfa w całym powiecie.

    *** Wole byc powiatowym szeryfem niz oazowa przyzwoitka o pogladach z
    certyfikatem CE.

    > Zara, zara - znaczy ujebałeś mu lusterko z premedytacją i na szkicu
    > zaznaczyłeś dokładnie w którym to było miejscu?

    *** Czytac umiesz? Powiedzialem ze gowno mnie obchodzi co sie stalo z nim i
    jego autem. Nie twierdzilem ani ze urwalem, ani ze nie.

    > Aaaa, znaczy krzywoprzysięstwo. No to luzik, to dopiero odwaga.

    *** A co w tym stwierdzeniu o wkurwieniu bylo niby nieprawdziwego?

    > Nie zauważyłem, ale zaufam takiemu ekspertowi, jak Ty.

    *** Nie ufaj- spytaj na oazie.

    > Zwłaszcza gdy słyszę bajeczki nie licujące z doświadczeniem moim, ani
    > nikogo innego kogo znam. Ale w Twoim przypadku to standard, więc zdąrzyłem
    > przywyknąć.

    *** W zadnym katalogu o LC4 tego nie opisywali? No to faktycznie nie moze
    byc prawda.

    > Nie wątpie że gdybyś przypadkiem uznał, iż ziemia jest płaska, też by Ci
    > to przyszło bez trudu. Nic, tylko pozazdrościć elokwencji.

    *** Az takiego komplementu sie nie spodziewalem, ale dziekuje.

    > No to pogratulować hartu ducha, większość rozsądnych ludzi po takich
    > doświadczeniach wyciąga nauczkę (zwłaszcza w temacie, że nie zawsze się
    > opłaca być "pogromcą idiotów"), ale widać są i niezłomni. Odrazu poczułem
    > się lepiej.

    *** Pewnie ze nie zawsze sie oplaca- wlasciwie nigdy sie nie oplaca, ale
    czasem zwyczajnie nerwy puszcza. Bo mi czasem puszczaja. A Tobie mistrzu
    Yoda?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400