  • Data: 2010-04-09 14:27:14
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > I tu sie w calej rozciaglosci zgadzam. Koles zachowal sie jak pajac.

    to ja jednak wybieram opcję tumiwisizmu i odjechania od debila nie
    umiejącego jeździć. nie poradze, tak mi lepiej serce tyka niż
    werbalizacja bezpośrednia. niestety ale ja się boję ludzi, którzy łamią
    przepisy nie znając ich. wole tych, co je łamią zdając sobie z tego
    sprawę. łatwo ich poznać - przepraszają.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5