eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadopasowanie impedancji › Re: dopasowanie impedancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dopasowanie impedancji
    Date: Thu, 15 Oct 2009 20:55:35 +0200
    Organization: Smerfy Górą
    Lines: 24
    Message-ID: <hb7sk2$r24$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <havspc$h8$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <c...@j...googlegroups.com>
    <hb2446$a95$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <5...@a...googlegroups.com>
    <hb2hho$9jo$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4ad5903a$1@news.home.net.pl>
    <hb4rir$3e8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hb54sq$g7g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hb5a7n$ota$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hb6m4d$cvb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.hopsa.sa>
    NNTP-Posting-Host: aemj141.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255634370 27716 79.191.61.141 (15 Oct 2009
    19:19:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 19:19:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:573476
    [ ukryj nagłówki ]

    Órzytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał:
    > A ja widzę problem. Czy rozumie Kolega pojęcie "doprowadzić moc
    > mechaniczną na poziomie 100W" ? Bo obawiam się, że upraszcza Kolega
    > problem do podłączenia ośki prądnicy z ośką silnika o mocy wyjściowej
    > 100W.

    w czym widzisz problem?:O)
    więc wypijam napoja energetycznego redbula, biorę prądnicę, chwytam za
    korbkę i kręcę ile mam pary w łapach z pełną mocą (100W:O), jak brądnica
    będzie nieobciążona to będzę nią kręcił szybko, a cała moc pójdzie w straty
    na łożyskach, jak ją obciąże to będą nią kręcił woniej i tyle, pytanie
    brzmi: jak ją obciążyć aby odebrać z niej maksymalną moc?:O)
    ponieważ moc jest skorelowana z energią więc odnosi się to również do
    energii:O)


    > Krótka podpowiedź. Moja bryka ma 120KM pod maską (czyli ok 88kW). Czy jak
    > jadę pod stromą górę, a po chwili z górki i z wiatrem, to wał napędowy
    > przenosi cały czas moc 88kW ? Czy uda mi się wycisnąć z silnika te 88kW
    > przy naciśniętym pedale sprzęgła ? Jak rozumieć, że silnik w samochodzie
    > "ma 88kW" ?

    zamieszałeś inie wiem o so chdzi?:O(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: