  • Data: 2009-10-16 06:00:59
    Temat: Re: dopasowanie impedancji
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 15, 10:47 pm, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > widzę ze zbyd doałownie wziąłeś słowo "cała moc" do siebie, ta moc zostanie

    Zdefiniuj w takim razie "cała moc". Bo w j. polskim "cała" oznacza
    "wszystko, bez reszty". Ile z tych 100W ma się gdzie wytracić,
    dokładnie proszę, bo jak na razie to jesteś dupa troll.

    > wyprodukowana przeze mnie i nie odebrana przez prądnicę (poza jakimiś
    > stratami mechanicznymi i magnetycznymi), po w takim przypadku cała moja moc
    > zostanie stracona,

    Gdzie? W prądnicy?

    > poza tym straty prądnicy nie są stałe jak założyłeś, lecz
    > proporcjonalne do obrotów,

    Dobrze założyłem. Nie są stałe. Prądnica nie wytrzyma 100W strat
    biegnąc na luzie,

    > wiec jeśli będzie to porządna prądnica to sie nie
    > rozleci,

    Czyli nie robi się porządnych prądnic.

    > zacznie sieę kręcić z prędkością przy kturej moc strat zrówna sie z
    > mocą dostarczaną

    Naucz się czytać. Dla prądnicy rzędu 100W obroty, przy których straty
    biegu jałowego dojdą do mocy znamionowej, leżą znacznie powyżej jej
    wytrzzymałości mechanicznej.

    EOT, z trollami nie mam czasu dyskutować.

    Marek