  • Data: 2009-10-18 19:51:29
    Temat: Re: dopasowanie impedancji
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "J.F." napisał:
    > Sam sobie musisz znalezc, zasluzyles .

    o to mi chodziło, widzę że mogę cię zaliczyć do tego samego grona fachofcuf
    co roman, ha ha ha, popisałęś się:O)

    > Sinusa obliczac tez nie ucza, ani logarytmu, ani pierwiastka 3-go stopnia.

    sinusy czy logarytmy to nie podstawy, na każdych studiach technicznych
    nauczą cię jak się je liczy, zapisz się na jakieś to może i ciebie nauczą,
    natomiast pierwiastków już nie, 2giego, czy n-tego stopnia:O)