eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulcówRe: docieranie hamulców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: docieranie hamulców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
    <jri2u1$cpj$82@usenet.news.interia.pl>
    <jri3dk$3pd$2@usenet.news.interia.pl>
    <jri3ls$cpj$83@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <jrl3dt$cpj$147@usenet.news.interia.pl>
    <1nnqyxk1o1386.iztswke5igkc$.dlg@40tude.net>
    <jrl611$cpj$148@usenet.news.interia.pl>
    <u5wnhwa0znuv$.1p1wvu0sid2s7.dlg@40tude.net>
    <jrmruj$1j7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <cs3en2nfte29$.1casettgnb2rw$.dlg@40tude.net>
    <jro9no$gmt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1qnk04vgeun39$.1x2n6qfy73h4d$.dlg@40tude.net>
    <jrodv9$hvf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <140repmdjel32.zjg4fomt1l53$.dlg@40tude.net>
    <jrpgfb$u3s$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <15owl1jf5qy2p$.14yu8waf5qzbj.dlg@40tude.net>
    <jrs9v9$snc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Date: Wed, 20 Jun 2012 19:40:22 +0200
    Message-ID: <1q5bzlvqytzfs.l2kk46bp9zc8$.dlg@40tude.net>
    Lines: 28
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.139.152
    X-Trace: 1340214023 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1299 83.11.139.152:1618
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455522
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 20 Jun 2012 13:00:21 +0200, Bugatti wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:
    >
    >> Z czego poszerzanie tyłu tą zdolność do skręcania poprawia _bardziej_ niż
    >> poszerzanie przodu.
    >
    > Nieprawda.
    > Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
    > manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
    > zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
    > krawężniki.

    Problem jeżdżenia po krawężnikach akurat nie ma żadnego związku z
    nad/podsterownością


    > Ponadto w F1 to właśnie rozstaw przodu jest większy niż tyłu:

    Wymiary samochodów F1 wynikają z regulaminu.

    Regulamin ogranicza szerokość samochodu, a ponieważ tylne opony są szersze
    niż przednie, to jak ktoś zmierzył szerokość do płaszczyzny piasty albo
    środka opony, to wyszły pewnie takie wartości które podałeś.

    Na zdjęciach widać że zewnętrzne krawędzie opon w F1 są równo (na pewno nie
    ma tam różnic rzędu 5-8cm).
    Kilka lat temu tył był nawet szerszy i tylne opony wystawały.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: