-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: docieranie hamulców
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
<jri2u1$cpj$82@usenet.news.interia.pl>
<jri3dk$3pd$2@usenet.news.interia.pl>
<jri3ls$cpj$83@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<jrl3dt$cpj$147@usenet.news.interia.pl>
<1nnqyxk1o1386.iztswke5igkc$.dlg@40tude.net>
<jrl611$cpj$148@usenet.news.interia.pl>
<u5wnhwa0znuv$.1p1wvu0sid2s7.dlg@40tude.net>
<jrmruj$1j7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<cs3en2nfte29$.1casettgnb2rw$.dlg@40tude.net>
<jro9no$gmt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<1qnk04vgeun39$.1x2n6qfy73h4d$.dlg@40tude.net>
<jrodv9$hvf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<140repmdjel32.zjg4fomt1l53$.dlg@40tude.net>
<jrpgfb$u3s$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<15owl1jf5qy2p$.14yu8waf5qzbj.dlg@40tude.net>
<jrs9v9$snc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Date: Wed, 20 Jun 2012 19:40:22 +0200
Message-ID: <1q5bzlvqytzfs.l2kk46bp9zc8$.dlg@40tude.net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.139.152
X-Trace: 1340214023 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1299 83.11.139.152:1618
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455522
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 20 Jun 2012 13:00:21 +0200, Bugatti wrote:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:
>
>> Z czego poszerzanie tyłu tą zdolność do skręcania poprawia _bardziej_ niż
>> poszerzanie przodu.
>
> Nieprawda.
> Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
> manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
> zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
> krawężniki.
Problem jeżdżenia po krawężnikach akurat nie ma żadnego związku z
nad/podsterownością
> Ponadto w F1 to właśnie rozstaw przodu jest większy niż tyłu:
Wymiary samochodów F1 wynikają z regulaminu.
Regulamin ogranicza szerokość samochodu, a ponieważ tylne opony są szersze
niż przednie, to jak ktoś zmierzył szerokość do płaszczyzny piasty albo
środka opony, to wyszły pewnie takie wartości które podałeś.
Na zdjęciach widać że zewnętrzne krawędzie opon w F1 są równo (na pewno nie
ma tam różnic rzędu 5-8cm).
Kilka lat temu tył był nawet szerszy i tylne opony wystawały.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.12 00:12 Bugatti
- 21.06.12 00:39 Tomasz Pyra
- 21.06.12 09:59 Axel
- 21.06.12 13:34 Bugatti
- 21.06.12 23:24 Axel
- 22.06.12 00:25 Tomasz Pyra
- 22.06.12 00:41 Tomasz Pyra
- 22.06.12 10:56 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 22.06.12 14:19 to
- 22.06.12 16:20 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 22.06.12 20:19 Tomasz Pyra
- 22.06.12 22:51 to
- 25.06.12 10:38 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 25.06.12 21:36 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO