  • From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Thu, 12 Jul 2012 18:38:21 +0200
    Subject: Re: do stockowców

    > Owszem, przy pewnym poziomie absurdu nie daje sie już podpierać argumentami.
    I należy zacząć osobiste wycieczki?
    Mi kultura na to nie pozwala.

    > A wasza konkurencja jest skłonna to zrobić. Tak więć żegnamy i życzymy
    > wielu sukcesów na dalszej drodze zawodowej.
    No to rób tak jak chce klient, ale nie miej pretensji do sklepu, że nie
    ma takiego produktu jaki chce klient. Możesz sobie kupić Forda T w
    każdym kolorze, byle by był czarny.
    Tak krawiec kraje jak mu materii staje.

    > W takich przypadkach? Sztoki jakkolwiek przeciętnych w większości zdjęć
    > by nie oferowały, są szybkie i pewne - możesz zobaczyć co kupujesz,
    > wybrać z kilku, mieć na za godzinę.
    No i właśnie o to chodzi.
    Czemu upierasz się, że na stocku ma być to co tobie się podoba? Na
    stocku jest to co się sprzedaje. Jak w Tesco czy innym markecie.
    Nie będziesz szukał lampowego Coplanda MM. W B-B też nie ma salonu
    Porshe, czy Lexusa. Nie mam o to pretensji. że są trzy gdzie skodę
    można kupić.

    > Przestań już fantazjować, co? Fotografom (z różnych półek cenowych) to
    > się zleca konkretne roboty (jeśli jest ku temu czas i możliwości),
    > gotowych zdjęć szuka się właśnie na sztokach. Bo jest szybko, łatwo,
    > nie ma później jaj z prawami itd.
    Jasne, bo oni to robią zdjęcia tylko na zlecenie. Normalnie z krzesła
    prawie zleciałem.

    > I znów te fantazje.

    Przeciwstawiasz produkt masowy, pojedynczemu. Co nie zmienia faktu, że
    ogólne prawa podaży i popytu stosują się do obu tych segmentów.

    Już Ci pisałem. Nie upieraj się, żeby kupić niszowy pordukt w markecie.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam