  • Data: 2012-07-13 19:29:27
    Temat: Re: do stockowców
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-13 14:57:26 +0000, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Po megafejspalmie miałem już nic nie pisać, ale tak na zakończenie tej
    > dyskusji chciałbym poznać konkretne odpowiedzi na następujące pytania:
    >
    > Jak często kupujesz zdjęcia w sztokach (nie ważne czy dla siebie, czy
    > dla swoich klientów)?
    > Jak często obrabiasz w jakikolwiek sposób te zdjęcia komercyjnie?
    > Jak często wystawiasz swoje zdjęcia na sztokach?
    Ja chciałem od Ciebie odpowiedzi na jedno pytanie i nie otrzymałem. A
    tych ciągle stawiasz nowe pytania, czemu liczysz, że Ci odpowiem?
    Jak odpowiesz jaki procent budżetu przeciętnego wydawnictwa reklamowego
    stanowi zdjęcie, ja odpowiem na powyższe.

    > Dupa tam, stawiam dolary przeciwko orzechom, że przynajmniej 2 z 3 tych
    > produktów sprzedałyby się w grubych tysiącach egzemplarzy.
    No to masz już biznesplan. Zaciągnij kredyt i do przodu. Namów jakąś
    firmę niech zainwestuje swoje dolary, albo nie wiem co. Jobsa już nie
    ma. Ostatni wizjoner odszedł, więc nie wiem co trzeba zrobić, może
    zająć jego miejsce?
    > Jeśli fakty nie pasują do teorii, to tym gorzej dla faktów? Nie, nie
    > musisz już nic dodawać, odpowiedz tylko proszę na pytania powyżej.
    Fakty doskonale pasują do teorii.
    Żeby zrobić zdjęcie trzeba mieć aparat, to wystarczy, nakład niewielki,
    ryzyko niewielkie, zarobek niewielki. Możliwość plajty praktycznie
    zerowa. Nawet nie trzeba mieć pomysłu.
    Żeby zrobić aparat trzeba mieć fabrykę, inżynierów, całe R&D.
    Gigantyczne nakłady, ryzyko gigantyczne, jak się trafi to zarobek
    gigantyczny, ale jak się nie trafi, to umarł w butach Pentaxa nie ma,
    albo diabili wiedzą co będzie, Rollei sprzedaje jakieś ch... wie co, a
    Laica się prostytuuje sprzedając cyfrówki z 1,5 calowym wyświetlaczem.

    Tam gdzie nie pozwolono ponieść się fantazji robi się dalej aparaty -
    Canon, Nikon. Albo znaleziono inwestora - Minolta.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam