  • 41. Data: 2009-05-23 20:21:53
    Temat: Re: OT, NTG,RGC :) Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Arni pisze:

    > podaj mi choc jeden prawdziwy powód dla ktorego musisz karmic trolla?

    Arni, powiem Ci po mojemu. Pierdol sie. Karmiles go taka ilosc razy ze
    jestes ostatnia osoba ktora moze takie pytanie zadac.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 42. Data: 2009-05-23 20:22:52
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Grzybol pisze:

    > Ciebie już tak zruchali że im się znudziłeś? Teraz korkiem chyba zatykasz...
    > Niby na grupie uchodzisz za takiego pseudodziennikarza, intelygenta, a Ty
    > zwykły chuj jesteś...

    hehe :)
    dore, ale jeszcze nie doskonale. Musisz wiecej cwiczyc :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 43. Data: 2009-05-23 20:24:14
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Piotr May pisze:

    > Arni, powiem Ci po mojemu. Pierdol sie. Karmiles go taka ilosc razy ze
    > jestes ostatnia osoba ktora moze takie pytanie zadac.

    no sorry, nie myslalem ze kazdy musi po kolei sie na wlasnej skórze
    przekonac ze z tym starym niedorozwojem sie dyskutowac nie da. Powodzenia

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 44. Data: 2009-05-23 20:24:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Arni, powiem Ci po mojemu. Pierdol sie. Karmiles go taka ilosc razy ze
    > jestes ostatnia osoba ktora moze takie pytanie zadac.

    E, no nieźle. Już się żrecie o mnie? :-) Świetnie. Czuję się zaszczycony:-)
    Widzisz kurwa jaki prostak z Ciebie wylazł Piotrusiu jebany? Jebiesz nawet
    swojego kumpla, tak się zapętliłeś w tej pierdolonej nienawiści do
    wszystkiego co Cię przerasta. Świetnie, niech ludziska poczytaja, pośmieją
    się z Was obu...

    --
    Grzybol

  • 45. Data: 2009-05-23 20:37:26
    Temat: do pana G.
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > swojego kumpla, tak się zapętliłeś w tej pierdolonej nienawiści do
    > wszystkiego co Cię przerasta. Świetnie, niech ludziska poczytaja, pośmieją

    Słabe. Jak wypijesz chodz 1/10 piwa ze na ktore ja wypilem z Arnim to
    bedziesz mogl takie teksty walic. Jeszce z Tobą poważnie nie rozmawiałem
    więc tej jeden jedyny raz coś powiem.

    Nic nie wiesz. O mnie, o Arnim, o pl.rec.motocykle. Nie masz pojęcia ile
    dobrego moga zrobic przyjaznie TU poczęte, nie masz pojęcia ile
    kilometrów mogą przejechać motocykliści którzy TU się poznali. (pewnie
    tyle nie przejedziesz kupując nawet 140 motocykli w miesiącu) Uważasz że
    jesteś stary i doświadczony - a wszyscy TU widzimy że zachowujesz się
    jak dzieciak. Jakbys zazynal swoje zycie motocyklowe w komunie nie
    bylbys tak sfrustrowany. Motocykle wybawialy od frustracji zwiazanych z
    ciezkim dziecinstwem w czasach komuny. Ty jestes starym stretryczalym
    grzybem. Mnie tacy goscie nie ruszaja. Obojetnie ile razy bys mnie
    nazwal "chujem, debilem dzieciakiem czy malym fiutkiem" Mam filtr na
    takich jak Ty.

    Podrawiam i zycze nocy pelnych przemyslen.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 46. Data: 2009-05-23 20:40:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości
    > przekonac ze z tym starym niedorozwojem sie dyskutowac nie da...

    ... bo się kurwa przegrywa z nim w dyskusji niestety...

    --
    Grzybol

  • 47. Data: 2009-05-23 20:40:12
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Arni pisze:

    > no sorry, nie myslalem ze kazdy musi po kolei sie na wlasnej skórze
    > przekonac ze z tym starym niedorozwojem sie dyskutowac nie da. Powodzenia

    Odwal sie. Daj sie posmiac :)
    sesja... (tak, jeszcze mi sie chce) wiec musze jakos odreagowac :)
    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 48. Data: 2009-05-23 20:50:26
    Temat: Re: do pana P.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Słabe. Jak wypijesz chodz 1/10 piwa ze na ktore ja wypilem z Arnim to
    > bedziesz mogl takie teksty walic.

    ??? Teksty są liczone w piwie?

    > Jeszce z Tobą poważnie nie rozmawiałem więc tej jeden jedyny raz coś
    > powiem.

    O, już się boję.

    > Nic nie wiesz. O mnie, o Arnim, o pl.rec.motocykle.

    Więc?

    > Nie masz pojęcia ile dobrego moga zrobic przyjaznie TU poczęte, nie masz
    > pojęcia ile kilometrów mogą przejechać motocykliści którzy TU się poznali.

    I po co mi to pojęcie? Co chiałes wyrazić? Ale tak poważnie miało być. A tu
    co? Miernota, dupa zbita...

    > (pewnie tyle nie przejedziesz kupując nawet 140 motocykli w miesiącu)

    Tyle co wszyscy na grupie pewnie nie? Ale czy ja gdzieś napisałem, ze mam
    ambicje przejechać najwięcej kilometrów na świecie? Chłopie, ocknij się.

    > Uważasz że jesteś stary i doświadczony - a wszyscy TU widzimy że
    > zachowujesz się jak dzieciak.

    A Ty jak się zachowujesz? A Twój Arni jak się zachowywał? Nie widzisz, że
    wylazł z Ciebie większy BUC niż ze mnie? Nie dostrzegasz tego jak sam
    złapałeś się w swoją pułapkę? Jak dajesz dupy z każdym postem? Miernoto...

    > Jakbys zazynal swoje zycie motocyklowe w komunie nie bylbys tak
    > sfrustrowany.

    Zaczynałem w komunie. Ty wtedy jeszcze byłeś nędznym plemnikiem.
    I nie jestem sfrustrowany. Odpisuję tylko paru debilom, zniżajkąc sie do ich
    poziomu intelektualnego. Między innymi Tobie teraz.

    >Motocykle wybawialy od frustracji zwiazanych z ciezkim dziecinstwem w
    >czasach komuny.

    Ciebie? Chłopcze, o komunie to Ty możesz w internecie poczytać. Nie
    rozśmieszaj mnie.

    > Ty jestes starym stretryczalym grzybem.

    A TY młodym niedorozwojem.

    > Mnie tacy goscie nie ruszaja.

    Mnie tacy jak Ty również:-)

    > Obojetnie ile razy bys mnie nazwal "chujem, debilem dzieciakiem czy malym
    > fiutkiem" Mam filtr na takich jak Ty.

    Kurwa chłopczyku, przecież ja Ci tylko odpisałem na Twoje chujowe, chamskie,
    skurwysyńskie zaczepki. Zapomniałeś już? Teraz piszesz że Ty święty a ja
    skurwysyn? Weż se kurwa przeczytaj swoje wcześniejsze wypociny...

    > Podrawiam i zycze nocy pelnych przemyslen.

    Ja w nocy śpię. Ty chyba będziesz dzisiaj myślał, jak mi tu z rana dojebać.

    --
    Grzybol

  • 49. Data: 2009-05-23 20:56:55
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Grzybol pisze:

    > Kurwa chłopczyku, przecież ja Ci tylko odpisałem na Twoje chujowe, chamskie,
    > skurwysyńskie zaczepki. Zapomniałeś już? Teraz piszesz że Ty święty a ja
    > skurwysyn? Weż se kurwa przeczytaj swoje wcześniejsze wypociny...

    zieeew

    pa

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 50. Data: 2009-05-23 21:41:10
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Piotr May pisze:

    > zieeew
    >
    > pa

    ktos kiedys powiedział: przeklenstwo jest wypełnieniem pustki umysłowej :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"