  • 1. Data: 2009-05-22 15:02:28
    Temat: Gdzie w Wawie kupie wkretak katowy???
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Pytanko jak w topicu...potrza mi do precyzyjnego zestrojenia gaznikow a
    regulacja mieszanki jest pionowo w dol miedzy garkami. W serwisie Hondy maja
    fajny taki srubstak ale nie wiedza skad sie u nich wzial.
    Pewnikiem Draper takie cus produkuje...

    Tytus

  • 2. Data: 2009-05-22 15:05:25
    Temat: Re: Gdzie w Wawie kupie wkretak katowy???
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > regulacja mieszanki jest pionowo w dol miedzy garkami. W serwisie Hondy maja
    > fajny taki srubstak ale nie wiedza skad sie u nich wzial.

    http://allegro.pl/item631631895_wkretak_katowy_do_re
    gulacji_ustawiania_gaznika.html
    http://allegro.pl/item637182031_mannesmann_wkretak_k
    atowy_7_bitow_hit.html

    hint: wkrętak kontowy
    na allegrze

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-22 15:05:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-22 17:02:28 +0200, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> said:

    > Pytanko jak w topicu...potrza mi do precyzyjnego zestrojenia gaznikow a
    > regulacja mieszanki jest pionowo w dol miedzy garkami. W serwisie Hondy maja
    > fajny taki srubstak ale nie wiedza skad sie u nich wzial.

    Coś mi się zdaje, że widziałem w katalogu Larssona.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-05-22 15:29:37
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"gildor" hint: wkrętak kontowy
    > na allegrze

    No zesz a ja kątowy, katowy wpisywalem ...
    a tu normalnie po polsku trza: kontowy

    T i zolte
    (te najszypsze)

  • 5. Data: 2009-05-22 15:31:05
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Fri, 22 May 2009 17:02:28 +0200, "Tytus z Fabryki"
    <f...@0...pl> wrote:

    >Siemka
    >Pytanko jak w topicu.

    http://www.carbtune.com/

    -> other products

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 6. Data: 2009-05-22 15:32:18
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > ***"gildor" hint: wkrętak kontowy
    >
    > No zesz a ja kątowy, katowy wpisywalem ...
    > a tu normalnie po polsku trza: kontowy

    spierdalaj, tak?

    :)

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-05-22 15:40:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"gildor"
    spierdalaj, tak?

    Poczulem narastajace podniecenie ...

    *** "Eskimos" http://www.carbtune.com/

    > -> other products

    Rozlegla ta Warszawa

    T i zolte
    (te najszypsze)

    P.S.Chyba umowie sie we serwisie, bedzie taniej :)

  • 8. Data: 2009-05-22 19:10:17
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > o jak w topicu...potrza mi do precyzyjnego zestrojenia gaznikow a
    > regulacja mieszanki jest pionowo w dol miedzy garkami. W serwisie Hondy maja

    Widziałem taką przekładnie do śrubokrętów (na standardowy rozmiar bita
    do wkrętarek) w tym nowym LeroyMerlin na Targówku w Wawie.

    > T i zolte
    > (te najszypsze)

    Taaa... srali muchi ;P

    pozdr
    DP
    TL-S

    Pees: w zasadzie to już nie mnie a Magica pytaj, kiedy polatamy.

  • 9. Data: 2009-05-23 06:27:46
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Don Pedro"
    Widziałem taką przekładnie do śrubokrętów (na standardowy rozmiar bita do
    wkrętarek) w tym nowym LeroyMerlin na Targówku w Wawie.

    Dzieks - podjade, popacze wazne zeby za duza nie byla. Ale jest kolejny
    problem bo oczywiscie do gazniorow jest jakis kosmiczny typ bita potrzebny

    *** T i zolte(te najszypsze)
    Taaa... srali muchi ;P

    Wczoraj chwile poganialem sie z 1098 tez zoltym :) ale moja ladniej gada i
    nie stuka :) a po ostatnich regulacjach jakby lepiej przyspiesza :)))

    *** Pees: w zasadzie to już nie mnie a Magica pytaj, kiedy polatamy.

    No to ladny motur miales ... i po co Ci ten bagazniczek ???

    T i zolte
    (te naszypsze)

  • 10. Data: 2009-05-23 08:28:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieks - podjade, popacze wazne zeby za duza nie byla. Ale jest kolejny
    > problem bo oczywiscie do gazniorow jest jakis kosmiczny typ bita potrzebny

    W Obi jest zestaw sprytnej grzechotki z nasadkami i bitami - w zeszłym roku
    koło 30zł kosztował. Kątowo również działa, ma wybór bitów i nasadek - dosyć
    sprytnie zaprojektowane.
    I to nie prawda, że jeden zepsułem, zwłaszcza, że nie mój.
    Niebieskie pudełko, na dziale z narzędziami.

    --
    Jasio
    vfr http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541 vx etz