  • 1. Data: 2009-05-22 18:47:09
    Temat: Kombinezon/kondon przeciwdeszzowy...
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    jaki i gdzie w wawie nabywac? (aura nastraja do zakupu)
    tak, zeby podjechac w weekend i nabyc
    w drodze kupna po przymierzeniu;]
    motostyl, tarbor?
    sugestie mile widziane?

    a moze tylko ochraniacze na lapki i stopki (zeby workow nie zuzywac:))
    a reszta w zeglarsko/sztormiakowych ciuchach? (te juz mam - taniej bedzie;]

    w archiwum nie za bogato,
    moze jakies nowe doswiadczenia?

    dzieki
    pzdrw
    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-22 18:56:00
    Temat: Re: Kombinezon/kondon przeciwdeszzowy...
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Piotr wrote:
> [...]
    >
    > a moze tylko ochraniacze na lapki i stopki (zeby workow nie zuzywac:))
    > a reszta w zeglarsko/sztormiakowych ciuchach? (te juz mam - taniej

    W tarborze kolo wschodniego maja kilka, modeka jest fajna ale nie ma xl.
    cena 160.
    Sa innej firmy z roziarowka, cena podobna, i cos z folii, oczojebne, cena
    kolo 100.

    Tmek

  • 3. Data: 2009-05-22 19:04:06
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > cena 160.
    > Sa innej firmy z roziarowka, cena podobna, i cos z folii, oczojebne, cena
    dzieki
    jutro do tarborka;]

    > Tmek

    Piotr