  • 1. Data: 2009-05-22 16:32:28
    Temat: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    moją osobę, która zaciekle broniła imienia wszelkich malarzy w tym miejscu..
    to będziemy w TVN Turbo jutro w sobotę 23ego o 22:15

    pozdr.
    Arek
    custompainting.pl

  • 2. Data: 2009-05-22 16:46:16
    Temat: Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: Arni <a...@N...spam>

    maverik pisze:
    > moją osobę, która zaciekle broniła imienia wszelkich malarzy w tym miejscu..
    > to będziemy w TVN Turbo jutro w sobotę 23ego o 22:15

    bedzie pojedynek z malarzem za 5 stów ? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-05-22 16:50:45
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Nie. G***** udowodni swoja wyzszosc malujac pisanki za darmo;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2009-05-22 17:26:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    > bedzie pojedynek z malarzem za 5 stów ? :)

    Tak. Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy. Nie wiem czy
    maverik się stawi. Podobno napisał, że przyjedzie. Mamy malować jaja
    prowadzącemu i jego koledze. Jednemu maverik drugiemu ja. Ja proste
    malowanie dwukolorowe, maverik jebnie jakiś obrazek. Wszystko farbami z
    górnej półki. Robota na czas oczywiście. Róbcie zakłady.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2009-05-22 17:43:50
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Grzybol pisze:

    > Tak. Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy.

    Jak Ty sie miescisz w drzwiach z tak rozdymanym Ego ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-05-22 17:49:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Jak Ty sie miescisz w drzwiach z tak rozdymanym Ego ?

    Ja normalnie. A TY jak? Twoje Ego wcale nie jest mniej rozdymane od mojego.
    Wystarczy żeby ktoś w jakimkolwiek poście napisał słowko harley lub skrót HD
    i już wielki Kuczu udziela wszelkich porad jako wszystko wiedzący rozdymany
    mistrz. Myślisz że normalni ludzie tego nie widzą? Mistrzu...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2009-05-22 17:54:05
    Od: t...@n...pl

  • 7. Data: 2009-05-22 17:54:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Jak Ty sie miescisz w drzwiach z tak rozdymanym Ego ?

    Czy taki maverik np. Nie ma rozdymanego EGO według Ciebie? Chwalić się
    publicznie na grupie, że będzie w TV? Chuj to kogo obchodzi? To jest właśnie
    rozdymane ego. To jest wiejski szpan. Ale tego to już wielki Kuczu nie
    widzi? Bo to koleś. Kurwa żenada...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2009-05-22 17:55:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    Jesli chciałeś mi dojebać to Ci nie wyszło. Nie ponawiaj próby...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2009-05-22 17:56:27
    Od: t...@n...pl

> [...]
    > i już wielki Kuczu udziela wszelkich porad jako wszystko wiedzący rozdymany
    > mistrz. Myślisz że normalni ludzie tego nie widzą? Mistrzu...

    Kuczu......... ,nie daj się ....liczę na Ciebie
    Wodzu.