  • Date: Sat, 23 May 2009 22:37:26 +0200
    From: Piotr May <p...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: do pana G.

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    >
    > E, no nieźle. Już się żrecie o mnie? :-) Świetnie. Czuję się zaszczycony:-)
    > Widzisz kurwa jaki prostak z Ciebie wylazł Piotrusiu jebany? Jebiesz nawet
    > swojego kumpla, tak się zapętliłeś w tej pierdolonej nienawiści do
    > wszystkiego co Cię przerasta. Świetnie, niech ludziska poczytaja, pośmieją
    > się z Was obu...

    Słabe. Jak wypijesz chodz 1/10 piwa ze na ktore ja wypilem z Arnim to
    bedziesz mogl takie teksty walic. Jeszce z Tobą poważnie nie rozmawiałem
    więc tej jeden jedyny raz coś powiem.

    Nic nie wiesz. O mnie, o Arnim, o pl.rec.motocykle. Nie masz pojęcia ile
    dobrego moga zrobic przyjaznie TU poczęte, nie masz pojęcia ile
    kilometrów mogą przejechać motocykliści którzy TU się poznali. (pewnie
    tyle nie przejedziesz kupując nawet 140 motocykli w miesiącu) Uważasz że
    jesteś stary i doświadczony - a wszyscy TU widzimy że zachowujesz się
    jak dzieciak. Jakbys zazynal swoje zycie motocyklowe w komunie nie
    bylbys tak sfrustrowany. Motocykle wybawialy od frustracji zwiazanych z
    ciezkim dziecinstwem w czasach komuny. Ty jestes starym stretryczalym
    grzybem. Mnie tacy goscie nie ruszaja. Obojetnie ile razy bys mnie
    nazwal "chujem, debilem dzieciakiem czy malym fiutkiem" Mam filtr na
    takich jak Ty.

    Podrawiam i zycze nocy pelnych przemyslen.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl