  • 1. Data: 2009-05-22 10:10:25
    Temat: Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    Cześć

    Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
    umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjką
    ciśnieniową ale i ręcznie, gąbką.

    Z góry dziękuję za powstrzymanie się od odpowiedzi typu "na podwórku"
    albo "w garażu."

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-05-22 10:33:41
    Temat: Re: Warszawa Bemowo - gdzie umyć motocykl?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-22 12:10:25 +0200, m...@v...iem.pw.edu.pl said:

    > Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
    > umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjką
    > ciśnieniową ale i ręcznie, gąbką.

    Z tych blisko mojej części Bemowa: na przeciwko Wola Parku, przy Forcie
    Wola i na stacji BP na rogu Połczyńskiej i Dźwigowej. W pierwszej mam
    wrażenie licznik strasznie zapier%^& i monety starczają na krótko, w
    drugiej jeszcze nie wiem, bo myłem raz, zraz po serwisie i wyszło za
    fri (gościu chyba licznika nie podłączył ;-).
    Jak chcesz ręcznie, gąbką, to musisz ją sobie sam przynieść, bo to
    wszystko samoobsługowe, karczeropodobne.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-05-22 10:34:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    m...@v...iem.pw.edu.pl pisze:
    > Gdzie w Warszawie na Bemowie (lub nie bardzo daleko od Bemowa) można
    > umyć motocykl? Fajnie gdyby można było to zrobić nie tylko myjką
    > ciśnieniową ale i ręcznie, gąbką.

    sam? jak nie sam, to na Hery myją. zawsze tam myłem. teraz w ogóle nie
    myje. a jak sam to vis-a-vis Wola Parku (choć to raczej właśnie wola),
    po drugiej strony górczewskiej są myjki.

    > Z góry dziękuję za powstrzymanie się od odpowiedzi typu "na podwórku"
    > albo "w garażu."

    żeby se bruk ubrudzić?

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-05-22 11:05:35
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    On May 22, 12:34 pm, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > sam? jak nie sam, to na Hery myją. zawsze tam myłem. teraz w ogóle nie

    Czekaj czekaj, w tej myjni, która kiedyś była całodobowa? Taki zielony
    hangar? Ja tam oddaję samochód do mycia i nie wiedziałem że potrafią
    myć motocykle.

    > myje. a jak sam to vis-a-vis Wola Parku (choć to raczej właśnie wola),
    > po drugiej strony górczewskiej są myjki.

    Znam to miejsce, ale tam właśnie są tylko myjki ciśnieniowe z opcjami
    typu "mycie proszkowe", których trochę się obawiam.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2009-05-22 11:10:09
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "de Fresz"

    Jak chcesz ręcznie, gąbką, to musisz ją sobie sam przynieść, bo to wszystko
    samoobsługowe, karczeropodobne.

    I kawalek dektury coby rysunek gabki i napis "Mycie reczne wzbronione"
    zaslonic...

    T i zolte

  • 6. Data: 2009-05-22 11:12:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    m...@v...iem.pw.edu.pl pisze:

    sie podepne z moim problemem:

    gdzie/jak umyc buty od srodka?

    Zazwyczaj zaczynaly jebac we wrzesniu a potem juz zawsze jest chlodniej
    i przez zime jakos wywietrzaly.. Ale w tym roku maj jest i juz je wzielo
    (globalne ocieplenie zelowek czy co?).

    No i w tym roku stoja z braku miejsca u mnie pod biurkiem.

    KJ

  • 7. Data: 2009-05-22 11:12:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    m...@v...iem.pw.edu.pl pisze:

    > Czekaj czekaj, w tej myjni, która kiedyś była całodobowa?

    tak. teraz chyba do 24 albo 22

    > Taki zielony hangar?

    ten sam. na parkingu.

    > Ja tam oddaję samochód do mycia i nie wiedziałem że potrafią
    > myć motocykle.

    też nie wiedziałem. zapytałem i nie ma problemu. ale generalnie tani nie
    są. ale chłopaki przykładają sie do roboty, dlatego chetnie tam myje...
    myc każe :)

    kumam

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-05-22 11:15:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > m...@v...iem.pw.edu.pl pisze:
    >
    > sie podepne z moim problemem:
    >
    > gdzie/jak umyc buty od srodka?

    scholla używaj jak się pocisz nadmiernie.

    > No i w tym roku stoja z braku miejsca u mnie pod biurkiem.

    wkładki wymień i psiukaj se czymś.

    --
    gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-05-22 11:17:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-22 13:10:09 +0200, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> said:

> [...]
    > samoobsługowe, karczeropodobne.
    >
    > I kawalek dektury coby rysunek gabki i napis "Mycie reczne wzbronione"

    W tej przy Wola Parku pies z kulawą nogą się nie interere. Panowie
    siedzą sobie w budzie za rogiem i poświęcają czas na ważniejsze rzeczy
    niż pilnowanie przybytku ;-)

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-05-22 11:19:52
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-22 13:05:35 +0200, m...@v...iem.pw.edu.pl said:

    > Znam to miejsce, ale tam właśnie są tylko myjki ciśnieniowe z opcja
    > mi typu "mycie proszkowe", których trochę się obawiam.

    Niepotrzebnie. Myślisz że lakier i plastiki motocykli są dużo gorsze
    niż te w puszkach? Zresztą to dość słaby detergent, przeciętnie zmywa
    mocno zaschnięty brud czy błoto.