  • 31. Data: 2009-05-23 10:40:46
    Temat: Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ale czy ja Cie prosilem zebys mnie bronil ? Tak tylko pytam. Sam se umiem.

    Hehe, odezwało się duże ego Kuczu. Ależ ja Cię wcale nie bronię. Jak się
    dobrze wczytasz w to co napisałem nie znajdziesz tam ani cienia obrony.
    Ja tylko wykazuję różnicę między Tobą a adresatem posta.
    A co z moim pytaniem? Czy wielkie Ego Kuczu mi odpowie? :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 32. Data: 2009-05-23 10:48:54
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McFerry pisze:

    > A co z moim pytaniem? Czy wielkie Ego Kuczu mi odpowie? :)

    Nie wiem, zapytam tego ego. A jakie bylo pytanie ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 33. Data: 2009-05-23 10:58:30
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie wiem, zapytam tego ego. A jakie bylo pytanie ?

    Czy wierszyk był ładny?

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 34. Data: 2009-05-23 11:03:50
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McFerry pisze:

    > Czy wierszyk był ładny?

    A owszem. Ma cos we w sobie :)

  • 35. Data: 2009-05-23 11:05:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "McFerry" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    <bzdury>

    Ja też widziałem wielu fiutów. Takich fiutów jak Ty też. Chociaż Cię nie
    znam. Nie znasz mnie również a obrażasz i wyzywasz od chui. Nie masz
    natomiast odwagi żeby napisać tak jak chciałeś - CHUJ, nie żaden fiut. Ale
    nie dziwię się, pewnie jesteś małym zgnuśniałym człowieczkiem, który zawsze
    musi włazić komuś w dupę, bo sam jest za mały, za prosty, za słąby by móc
    normalnie funkcjonować. Lepiej Ci się zrobiło robaku?

    --
    Grzybol

  • 36. Data: 2009-05-23 19:17:16
    Temat: OT, NTG,RGC :) Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Grzybol pisze:

    > Ja też widziałem wielu fiutów.

    To dobrze trafiles. Mysle ze reinkarnowana niedawno Rozowa Grupa Centrum
    przyjmie Cie do swojego grona z przyjemnoscia (obopolna) Poznasz pare
    nowych fiutow, a chlopaki beda mieli nowa dupe. :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 37. Data: 2009-05-23 19:19:38
    Temat: Re: OT, NTG,RGC :) Re: Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > To dobrze trafiles. Mysle ze reinkarnowana niedawno Rozowa Grupa Centrum
    > przyjmie Cie do swojego grona z przyjemnoscia (obopolna) Poznasz pare
    > nowych fiutow, a chlopaki beda mieli nowa dupe. :)

    Ciebie już tak zruchali że im się znudziłeś? Teraz korkiem chyba zatykasz...
    Niby na grupie uchodzisz za takiego pseudodziennikarza, intelygenta, a Ty
    zwykły chuj jesteś...

    --
    Grzybol

  • 38. Data: 2009-05-23 19:58:32
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Kuczu wrote:

    > Ale czy ja Cie prosilem zebys mnie bronil ? Tak tylko pytam. Sam se
    > umiem.

    A może On Ciebie traktuje jak kolege. Co w tym dziwnego, ze kolegow sie
    broni?
    :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13 szkieletor

  • 39. Data: 2009-05-23 20:04:09
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Piotr May pisze:

    > To dobrze trafiles. Mysle ze reinkarnowana niedawno Rozowa Grupa Centrum
    > przyjmie Cie do swojego grona z przyjemnoscia (obopolna) Poznasz pare
    > nowych fiutow, a chlopaki beda mieli nowa dupe. :)

    podaj mi choc jeden prawdziwy powód dla ktorego musisz karmic trolla?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 40. Data: 2009-05-23 20:08:59
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    > podaj mi choc jeden prawdziwy powód dla ktorego musisz karmic trolla?

    Żalujesz że mnie wrzuciłęś do KF-u, szkoda że nie możesz oficjalnie już mi
    dojebać, bo byś wyszedł na idiotę:-) Boli, wiem. A powód dla którego Twój
    koleś mnie obraża? Prosty: jest chujem jebanym.:-)

    --
    Grzybol