  • 1. Data: 2009-05-22 12:43:03
    Temat: 300 zatáíček Gustava Havla
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

    http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havl

    obejrzeć.

    Jarecki

  • 2. Data: 2009-05-22 12:59:54
    Temat: Re: 300 zatáíček Gustava Havla
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jarecki pisze:
    > Się było i się widziało.

    się zazdrości, takich maszyn na żywo...
    http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havl

    (Po)zdrówka! falco
    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 3. Data: 2009-05-22 13:01:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jarecki pisze:
    > Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

    się zazdrości widoku takich maszyn na żywo w akcji (fotka 66)... ;)

  • 4. Data: 2009-05-22 13:16:12
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jarecki" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj

    > http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havl

    > obejrzeć.

    Koledzy, kurdi, nawet nie brzdakneli... W czasie CTT mamy akurat spotkanie
    kolka bielizniarskiego ale dzieki za linki. Marzy mi sie byc na takiej
    imprezie. Pozostaje czekac na relacje i koniecznie zobaczyc za rok.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-05-22 13:18:55
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 22 Maj, 15:16, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"Jarecki" <j...@g...com> wrote in message

    .googlegroups.com...

    la

    > Koledzy, kurdi, nawet nie brzdakneli... W czasie CTT mamy akurat spotkanie
    > kolka bielizniarskiego ale dzieki za linki. Marzy mi sie byc na takiej
    > imprezie. Pozostaje czekac na relacje i koniecznie zobaczyc za rok.

    6-7 czerwca w tym samym miejscu są wyścigi oldtimerów.

    Jarecki

  • 6. Data: 2009-05-22 14:32:08
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jarecki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...\

    Witam
    Mogę zadać pytanie natury internetowo-technicznej?? Jaka jest nazwa galerii
    której używasz na swojej stronie internetowej??
    Galeria na mojej stonce ostatnio padła i nie mogę jej podnieść:)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 7. Data: 2009-05-22 14:49:40
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    wiadomościnews:507cdbae-3d04-42ca-8f20-c42018f53d49@
> [...]
    > której używasz na swojej stronie internetowej??
    > Galeria na mojej stonce ostatnio padła i nie mogę jej podnieść:)

    joomslide - ale to plugin pod joomlę.

    Jarecki

  • 8. Data: 2009-05-22 17:40:17
    Temat: ANKIETA Re: 300 zatáíček Gustava Havla
    Od: ebiOne <e...@g...pl>

    Jarecki pisze:
    > Się było i się widziało. Jak ktoś nie był, może sobie trochę tutaj
    >
    > http://motopod.pl/mm/mmf/76-300-zataiek-gustava-havl
    >
    > obejrzeć.

    Pepiki potrafia, to czemu my nie?

    Gdzie u nas mozna by zorganizowac takie sciganki?
    No kurcze, chyba nie jest to takie trudne.

    Zalozenia:
    - miasteczko (co by byla jakas infrastruktura)
    - poza droga przelotowa prowadzaca gdzies w pizdu dalej
    - w miare ok asfalt
    - jakies zakrety, zeby nie bylo nudy
    - wolne przestrzenie na biwakowanie
    - <cdn>

    Moja propozycja:
    gdzieś tu :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82a_p%C4%99tla_bi
    eszczadzka

    pozdro obwarzanki

  • 9. Data: 2009-05-22 17:47:59
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jarecki" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    <<joomslide - ale to plugin pod joomlę.

    Siemka
    Też mam stronkę zrobioną w joomla. Dzięki za informację.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 10. Data: 2009-05-22 18:17:34
    Temat: Re: ANKIETA Re: 300 zatáíček Gustava Havla
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ebiOne" <e...@g...pl> wrote
    > Moja propozycja:
    > gdzieś tu :)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82a_p%C4%99tla_bi
    eszczadzka

    Wiesz ile kilometrow ma petla bieszczadzka?
    Zgadnij ilu niemcow bedzie sie tluklo 4-ka zeby tam dojechac?
    O zapleczu nawet nie wspominajac.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)