    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dlaczego nie ma Tamrona 17-50 2,8VC do SONY ?
    Date: Sun, 05 Dec 2010 00:01:44 +0100

    On 2010-11-29 07:27, Marek Wyszomirski wrote:
    > Oczywiście że nie - stabilizację w korpusie zawsze można wyłączyć.

    No właśnie - tylko trzeba o tym pamiętać, bo jak nie to dostaniemy efekt
    odwrotny do zamierzonego w kwestii stabilizowania. Gdyby chociaż korpus i
    obiektyw współpracowały w tej kwestii, ale przecież to konkurenci.

    > Tyle,
    > że dla klienta odpada najważniejszy powód do zmiany obiektywu na nowszą
    > wersję - bo ze starą stabilizację, troche inną, ale też ma. A to oznacza
    > mniejsze prognozy sprzedaży i w konsekwencji rzutuje na opłacalność
    > wprowadzenia na rynek wersji ze stabilizacją.

    Myślę, że klienci by to spokojnie kupili, chociażby ze względu na te
    dodatkowe 20mm na długim końcu. Kwestia tylko ceny. Do tej pory można było
    uboższe sprzedać w tej samej, a teraz co?

    Swoją drogą Sigma robi stabilizowane szkła pod sony i pentaksa, a może
    nawet pod 4/3 (nie wiem). Jakoś się im to opłaca.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564