  • Data: 2010-12-05 14:44:55
    Temat: Re: dlaczego nie ma Tamrona 17-50 2,8VC do SONY ?
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-05 14:39, Marek Wyszomirski wrote:
    > Ale... przecież dyskutujemy o obiektywach 17-50...

    Tak - uogólniłem :)
    Tamron powiedział: nowe obiektywy pod sony i pentaksa nie będą pozbawione
    VC. Sprytnie to ujęli - po prostu przestali robić nowe modele pod sony czy
    pentaksa ;)

    > Masz rację - porąbało mi się z micro4/3. Pewnie dlatego, że sam się ciężko
    > ostatnio zastanawiałem nad dokupieniem korpusu Panasonica G1 (był na
    > Allegro jeszcze na gwarancji za niecałe 500zł) i w końcu decydującym
    > argumentem za rezygnacja z zakupu stał się brak stabilizacji w korpusie.

    Też przez chwilkę myślałem i już nawet zalicytowałem, ale... jak sobie
    policzę ile tego już mam to mi odchodzą chęci na kolejny system :) Dlatego
    po prostu staram się wykorzystać to co już mam :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564