eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 09:52:40
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
    >
    > W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
    > mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
    > sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.
    >
    Nie porownuj Hondy i Suzuki do Kawasaki to po pierwsze!

    <http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasak
    i/%5BZX1200-C2%5D%20--%20%5BFUEL%20TANK%5D.gif>

    Gdzie tu jest podcisnienie? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: