  • Data: 2011-10-23 18:26:46
    Temat: Re: dane na dyskach ssd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j81kb7$h3l$...@i...gazeta.pl

    > Właśnie sprawdziłem -- z mego HDD uruchamia się 5 sekund. :)
    > Przykro mi... ;)

    > Jak już napisałem -- u mnie otwarcie CS5 zajmuje 5 sekund. :)
    > (bez wczytania fotki w CR2, czy wielu fotek...)

    > Na dodatek zajętość CPU teraz wynosi około 75% -- z takim obciążeniem
    > CS5 wczytuje się 5 sekund. :) Tyle pierwszy raz, później nieco szybciej. :)

    Kiepski ten Twój SSD. :) Bez obciążenia CPU u mnie jest chyba nawet
    szybciej niż u Ciebie. Trudno policzyć te sekundy pojedyncze, ale
    na pewno nie jest dłużej niż u Ciebiie.

    Natomiast wczytanie fotki CR2 trwa, zwłaszcza wczytanie wielu fotek CR2... :)
    No i zaczyna się nie od samego PS...

    Cały katalog z CS5 zajmuje około 368 MB -- więc trudno o wczytywanie przez
    kilkanaście sekund. Może masz powolny CPU tam, gdzie piszesz o długim wczytywaniu?...
    Może masz rozbudowany swój PS?... Masę dodatkowych pluginów?...

    -=-

    Specjalnie dla Ciebie powywalałem/wyłączyłem masę programów -- ale
    cisza zapanowała... Wentylator wyłączył się, dysku nie słychać...
    W kolana/uda nie parzy, żarem nie bucha... Po prostu -- rewelacja!!!!
    (może nawet skóra na lewej ręce nie będzie pękała -- wysusza się niemiłosiernie od
    tego gorąca!!!!)

    BTW -- mój notebook czasami grzeje się tak mocno, że bzikuje. :)
    Zwłaszcza karta grafiki -- jakiś słaby ATIRadeon z własną pamięcią. :)
    Rozgrzany czasami dosłownie szaleje!!!

    BTW -- używasz OpenGL? Ja nie, bo jakoś z moją grafiką PS nie współpracuje.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'