  • Data: 2011-10-25 18:04:16
    Temat: Re: dane na dyskach ssd
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Oct 2011, Andrzej wrote:

    > w HDD też mogą strzelić, więc nie kupuje tego argumentu

    Do kwestii merytorycznej odniósł się Radosław, ja mam
    uwagę do kwestii formalnej: przecież *TY* usiłujesz wykazać
    że jest RÓŻNICA w padzie HDD a SSD, więc podważanie
    uwagi Radosława spostrzeżeniem że jest TAK SAMO jest co najmniej
    makabrycznym nieporozumieniem ;)

    > w HDD też są scalaki i też mogą się uszkodzić.
    > Też nie kupuje tego argumentu.

    Jw.
    Czyli zgadzasz się że Twoja teza że "pad jest z założenia
    inny" nijak nie ma wsparcia w uwagach Radosława, skoro
    znajdujesz w nich takie same przyczyny?

    > fakty są takie, że zajeżdżona komórka w SSD staje się do odczytu

    Żeby jasność była: podważam Twoją ARGUMENTACJĘ.
    Nie tezę :P

    pzdr, Gotfryd