  • Data: 2011-10-24 16:35:17
    Temat: Re: dane na dyskach ssd
    Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Ja W7Starter budzę i usypiam lub hibernuję wielokrotnie
    > każdego dnia od roku. :) W tym czasie zmieniłem dysk na
    > większy i szybszy.
    >
    > Zero problemów. A eksperymentuję sporo.

    ja mam taki program, który wykorzystuje zasoby Win16
    po jakimś czasie owe zasoby się kończą i pomaga tylko przebootowanie
    systemu.
    Program SAT też odstawia numery, że tylko bootwanie pomaga.
    U mnie usypianie i tak by się nie sprawdziło.

    > Zrestartowałem -- specjalnie dla Ciebie. :) Mam tu różne ,,wydania'' tego
    > samego WXP. To zwyczajne/codziennego_użytku (mam je od połowy sierpnia
    > 2008 roku, ale zawiera ono wpisy w swym rejestrze pochodzące sprzed wielu
    > lat -- z innego WXP, WME i z W9x) startuje od zera tak długo, że mogę w tym
    > czasie iść na zakupy do pobliskiego sklepu spożywczego. Inne ładują się
    > szybciej, ale dwie, trzy minuty to wcale nie jest dużo. Nie bootowałem
    > teraz z czystego WXP, bo takiego nie mam na dysku a szukać na płytach
    > i wgrywać nie chce się mi na tyle mocno, aby to robić. Start w 16 sekund?
> [...]

    to zasługa programu bootVis-tool który wszystkie pliki startowe układa po kolei
    na samym początku dysku.
    Ów program w przypadku SSD nie ma sensu, ale na HDD mnie skrócił czas
    bootowania z 25 do tych 16s. Dysk Samsung SpinPoint F4 HD322GJ 320 GB
    który już sprzedałem, bo nie nadawał się do pracy!
    Potworny buczek. Trzesła sie obudowa, trzeslo się biurko.

    > Być może powinienem coś wyczyścić w ustawieniach i w rejestrze...
    > Pracuje szybo, sprawnie, ale uruchamia się wieki całe, :)

    zastosuj ten program
    Powinno pomóc.