  • Data: 2011-10-24 17:28:37
    Temat: Re: dane na dyskach ssd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" 4...@w...pl

    > ja mam taki program, który wykorzystuje zasoby Win16
    > po jakimś czasie owe zasoby się kończą i pomaga tylko przebootowanie
    > systemu.
    > Program SAT też odstawia numery, że tylko bootwanie pomaga.
    > U mnie usypianie i tak by się nie sprawdziło.

    Kiedyś wiedziałem, jak radzić sobie z tymi 16bitowymi i rosnącym
    SWAPem, ale to było dawno i nie wiem, na ile były skuteczne moje
    metody, gdyż wówczas nie hibernowałem i nie usypiałem -- stacjonarny
    komputer pracował 24 godziny na dobę i 7 dób w tygodniu.

    Właśnie zrobiłem restart -- dla Ciebie.
    W tle defragmentuję inne partycje systemowe,
    piszę z najlżejszej :) -- ładowała się ponad nieco 3 minuty. :)

    Zamknięcie poprzedniej trwało grubo ponad 4 minuty -- 4.41 czy jakoś tak. :)

    O ile wiadomo, co znaczy koniec pracy systemu -- lampki
    pogasły, o tyle początek pracy systemu jest trudny do uchwycenia. :)

    > to zasługa programu bootVis-tool który wszystkie pliki startowe
    > układa po kolei na samym początku dysku.

    Aha...

    > Ów program w przypadku SSD nie ma sensu, ale na HDD mnie skrócił czas
    > bootowania z 25 do tych 16s. Dysk Samsung SpinPoint F4 HD322GJ 320 GB
    > który już sprzedałem, bo nie nadawał się do pracy!

    Dobre -- kostka Rubika popsuła się do tego stopnia,
    że do niczego nie nadawała się, więc ją sprzedałem. ;)

    > Potworny buczek. Trzesła sie obudowa, trzeslo się biurko.

    > zastosuj ten program
    > Powinno pomóc.

    Po co? Czyszczenie rejestru ma sens -- porządkowanie ładowania nie ma.
    Defragmentacja potrwa jeszcze 26 minut... Do tego czasu nie będzie reboot. :)
    Miałem też nadzieję na update antywirusa -- ale chyba zbiesił się...
    Miał poprawnie pracować ze 3 miesiące, czyli gdzieś do grudnia 2008 roku.

    Jeśli dożyję kolejnego komputera, zupełnie inaczej go ,,zbuduję'' od strony softu.

    Zdrówka. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'