  • Data: 2011-10-24 14:12:53
    Temat: Re: dane na dyskach ssd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" 4...@w...pl

    > u mnie budzenie i tak nie miało by sensu, bo używam
    > chyba jakiś starych programów, które potrafią załatwić W7
    > że trzeba system zwyczajnie przebootować

    Ja W7Starter budzę i usypiam lub hibernuję wielokrotnie
    każdego dnia od roku. :) W tym czasie zmieniłem dysk na
    większy i szybszy.

    Zero problemów. A eksperymentuję sporo.

    rownanie-wydajnosci#nl_pr

    > WinXP to na moim HDD startował szybko. O ile pamiętam w 16s

    Zrestartowałem -- specjalnie dla Ciebie. :) Mam tu różne ,,wydania'' tego
    samego WXP. To zwyczajne/codziennego_użytku (mam je od połowy sierpnia
    2008 roku, ale zawiera ono wpisy w swym rejestrze pochodzące sprzed wielu
    lat -- z innego WXP, WME i z W9x) startuje od zera tak długo, że mogę w tym
    czasie iść na zakupy do pobliskiego sklepu spożywczego. Inne ładują się
    szybciej, ale dwie, trzy minuty to wcale nie jest dużo. Nie bootowałem
    teraz z czystego WXP, bo takiego nie mam na dysku a szukać na płytach
    i wgrywać nie chce się mi na tyle mocno, aby to robić. Start w 16 sekund?
    Gratuluję szybkości!!!

    Być może powinienem coś wyczyścić w ustawieniach i w rejestrze...
    Pracuje szybo, sprawnie, ale uruchamia się wieki całe, :)

    IMO pusty WXP uruchamia się tu około jednej minuty.

    Porównywanie zatem czasu ładowania mego WXP i Twego WXP -- nie ma sensu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'