  • Data: 2011-10-23 21:41:56
    Temat: Re: dane na dyskach ssd
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej" 4...@w...pl

    > 20 tys. plików o łącznej pojemności 4.6 GB z dysku USB 3.0 na SSD kopiuje
    > się 1 min 38s
    > Gdy dysk podłącze bezpośrednio do kontrolera to mam szybciej.

    20 tysięcy? Wiesz... U mnie to by trwało z pół dnia. ;)
    A bez przesady tyle, że zabrakłoby mi cierpliwości do sprawdzania. :)

    4600/20=230 230 kB na jeden plik?

    Lepiej przerzuć te pliki z SSD do RAMdysku.
    U mnie -- 25 sekund i 20 sekund cały katalog z CS5 trafił
    do RAMdysku zamontowanego za pomocą programu OSFMount.

    Ale z tego RAMdysku na ten RAMdysk -- 12 sekund i 11 sekund.

    Po dwa wyniki, bo po dwa pomiary -- wykonane w niezbyt odległym czasie.

    > tylko na co ;)

    Na nowszy i szybszy. :)

    > w HDD system wstawał prawie 30s, a teraz w 12s
    > Ja na razie szybciej nie chcę :)

    A ja zbudziłem teraz notebook w niecałe 3 sekundy.
    Czasami tyle, zwykle znacznie dłużej -- nie wiem,
    od czego to zależy.

    http://www.chip.pl/chip-tv/2010/10/hdd-kontra-ssd-po
    rownanie-wydajnosci#nl_pr

    Na razie nie mam ochoty na start od zera -- na wyłączenie i włączenie,
    ale jeśli mi padnie z jakiegoś powodu (zwykle filmy potrafią powalić)
    wówczas (o ile nie zapomnę) sprawdzę, ile czasu u mnie startuje WXP,
    choć to żadna miarka -- Twój system może być zupełnie inny niż mój.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'