    From: p...@s...ca
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: czy ktos sie z tym spotkał
    Date: Tue, 14 Aug 2012 17:07:06 -0700 (PDT)

    On Sunday, August 12, 2012 6:04:34 PM UTC-6, (unknown) wrote:
    > Walek osadzony w rurze , różnica średnic walka i wewnętrznej srednicy rury
    pozostawia jedynie małą szczeline między nimi . Doprowadzamy z jednej strony wodę , i
    wprawiamy wałek w ruch obrotowy. Widzialem konstrukcje dysków miedzy którymi woda w
    wyniku ich obrotów z wysoką wydajnością zamieniała sie w parę , używaną pózniej do
    ogrzewania. Były to skomplikowane ustrojstwa . Moje pytanie jest następujace: czy
    ktoś spotkał sie z tym tematem - jaka była by optymalna szczelina miedzy wałkiem a
    rurą, jakie były by optymalne obroty, czy ktoś już badał taki układ ?

    Zadałem wydaje mi sie proste pytanie . Czy ktoś coś konkretnego wie na ten temat . Za
    informacje o pompie kawitacyjnej dzięki. Ale nie moge sie oprzeć , żeby nie wylać z
    siebie żołci jaka mnie zalewa. Wiekszosć odpowiedzi sprowadza sie do jednego - nie
    wiem , ale punktem honoru jest odezwać sie. Można bełkotać absolutnie bez sensu, bić
    piane, byle zaistnieć . Sorry ale jest to wyjątkowo wkurwiające zjawisko na tego typu
    forach. Nikogo nie pytalem czy to bedzie działac czy nie, a zaraz znależli sie
    wieczni malkonteńci, spiczniali pesymiści i dawaj popisy erudycji. Co w nas Polakach
    siedzi ? Nie ma co się potem dziwić historiom typu niebieski LED.