eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczujecie się winniRe: czujecie si? winni
  • Data: 2013-11-03 17:41:51
    Temat: Re: czujecie si? winni
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-03 14:38, LEPEK pisze:
    > Działanie to też budowanie świadomości marki. Gdyby nie radio w
    > samochodzie pewnie byś nie wiedział o istnieniu 'helamagbesześć', albo
    > 'prostaląguno', czy co tam nachalnie reklamują w stacji, którą zwykle
    > masz włączoną w samochodzie.

    Powiedzmy że można sobie podyskutować co ma (w dzisiejszym świecie tak
    nachalnej reklamy) większą moc przekonywania klienta. Czy jej ilość i
    natarczywość czy wku... klienta często spowodowane tą właśnie
    natarczywością oraz jakością tego co jest proponowane.

    Normalnie dochodzę do paranoi bo strach cokolwiek kupować. Wszędzie
    nędzna jakość, kruczki prawne w gwarancjach a nie stać mnie na
    badziewie. Często pewnie przepłacam bo kupuję już znany towar.
    Tak. Kupuję bo muszę ale na pewno ilość reklam nie jest wprost
    proporcjonalna do efektu. Na pewno nie u mnie.

    z

    PS. Dopóki to będzie dozwolone prawnie ;-) to będę pielęgnował mój
    odruch przewijania, przełączania, wyłączania jak tylko zaczyna się
    reklama. Mam już taki odruch. Pilot od radia mam przy dźwigni zmiany
    biegów. Obsługa tych dwóch urządzeń jest automatyczna. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: