  • 1. Data: 2013-11-01 15:59:33
    Temat: czujecie się winni
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nową reklamą wspólonty europejskiej?
    jest ostra...

  • 2. Data: 2013-11-03 01:24:45
    Temat: Re: czujecie si? winni
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Koszt emisji tych gównianych reklam to 8 milionów złotych. Osiem baniek,
    które można by było przeznaczyć na likwidację czarnych punktów, czy
    lepsze oznakowanie/doświetlenie przejść dla pieszych.
    Zamiast tego słucham w aucie płaczącą babę wzbudzającą tylko moją
    agresję. Jeśli kobieta ma problemy emocjonalne po stracie partnera niech
    idzie do psychologa. Mam gdzieś fakt gdzie trzyma obrączki, ile ma
    dzieci itp. To takie same żerowanie na uczuciach i wyrzutach sumienia
    jak w przypadku fundacji Polsat. Wzbudzanie emocji tylko dlatego, że mam
    zdrowe dziecko działa na mnie jak płachta na byka. Pomagam często, ale
    litość na mnie nie działa.
    Kampania "zwolnij o 10" poskutkowała u mnie i mojej rodziny tak, że
    1000km przejechane w ostatnie 2 dni spędziliśmy przy płytach, a nie przy
    stacjach radiowych. Nie miałem ochoty słuchać tej wkurwiającej płaczki
    co 10min.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-11-03 10:24:24
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-03 01:24, gobo pisze:
> [...]
    > 1000km przejechane w ostatnie 2 dni spędziliśmy przy płytach, a nie przy
    > stacjach radiowych. Nie miałem ochoty słuchać tej wkurwiającej płaczki

    Podzielam Twoją opinię.
    Skoro zwolnienie o 10 ma uratować "ileś-tam", to zwolnijmy o 20, 50,
    70... Problemy znikną do zera! Przecież to oczywiste!
    Skoro ruch drogowy powoduje śmiertelne wypadki, to trzeba zlikwidować
    ruch drogowy. A potem elektrykę w mieszkaniach (niech siedzą dłużej w
    pracy/szkole, a w domu tylko spać), gaz (stołować sie na mieście) -
    wszystko będzie pod kontrolą urzedników, którzy przecież wiedzą lepiej.

    A reklamy - cóż - miał na nich zarobić szwagier wiceministra, to
    zarobił. Przecież rodzina najważniejsza.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-03 13:09:38
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > 1000km przejechane w ostatnie 2 dni spędziliśmy przy płytach, a nie przy
    > stacjach radiowych. Nie miałem ochoty słuchać tej wkurwiającej płaczki

    Mam PVR w telewizorze i bardzo sobie chwalę. W domu czasem słucham
    wybranych programów radiowych ale nagranych z netu.
    Przydałaby się taka sama funkcjonalność w radiu samochodowym
    (przewijanie reklam) bo czasem jednak muza się nudzi.
    Produkuje ktoś już coś takiego?
    Kurde może nowy soft do mojego radia z USB? Życie byłoby piękniejsze :-)

    PS. I niech marketingi się napinają że reklama na mnie działa. Niech się
    napinają. :-)

  • 5. Data: 2013-11-03 14:14:38
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 10:24:24 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >

    > A reklamy - cóż - miał na nich zarobić szwagier wiceministra, to
    >
    > zarobił. Przecież rodzina najważniejsza.

    Nie ma obowiązku posiadania prawa jazdy. To raczej po stronie przywilejów jest. Jeśli
    się komuś kto ma PJ nie podoba prawo regulujące poruszanie się samochodem to albo
    niech robi wszystko żeby prawo zostało zmienione albo niech odda dokument skąd go
    dostał i zawraca dupy. Jak mi się film w kinie nie podoba to nikt mi nie zabroni
    wyjść w trakcie seansu. Ale jak zacznę go komentować to mnie z kina wyrzucą. Po co Ty
    i inni pierdolicie tutaj głupoty zamiast spowodować zmiany. Uważacie ze jest Was
    dużo. To w demokracji dostateczny warunek żeby Wasze propozycje zostały przynajmniej
    zauważone. Japońscy rycerze mieli zasadę ze jak się wyciągnie miecz to trzeba go
    użyć. Samuraj nawet jak przez pomyłkę lub nieuwagę wyciągnął miecz to musiał kogoś
    zabić. Jak nie było nikogo w pobliży to musiał zabić siebie. Głupi polaczek w takich
    sytuacjach machał szabelką i się odgrażał jaki to on ura bura jest. Chcecie zmian to
    je wprowadźcie. Posiadających PJ jest kilka milionów. To nie tylko do Ciebie
    sqlwiel. To do wszystkich co lubią pomachać szabelkami.

  • 6. Data: 2013-11-03 14:24:08
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nigdy nikogo nie rozjechałem, nie wiem czemu europa atakuje mnie i pomawia o
    jakieś swoje chore wizje...

  • 7. Data: 2013-11-03 14:38:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-03 13:09, z pisze:

    > PS. I niech marketingi się napinają że reklama na mnie działa. Niech się
    > napinają. :-)

    Oczywiście, że działa.
    Działanie to też budowanie świadomości marki. Gdyby nie radio w
    samochodzie pewnie byś nie wiedział o istnieniu 'helamagbesześć', albo
    'prostaląguno', czy co tam nachalnie reklamują w stacji, którą zwykle
    masz włączoną w samochodzie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2013-11-03 15:03:54
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-03 14:14, k...@g...com pisze:

> [...]
    je wprowadźcie. Posiadający
    ch PJ jest kilka milionów. To nie tylko do Ciebie sqlwiel. To do wszystkich co lubią

    No toś sobie pokrzyczał.
    Tu nie o prawie, ale o "reklamie". Czyli o nakłanianiu ludzi do
    niekorzystania z tego, na co im prawo pozwala. Chyba tylko durnie mają
    wątpliwości, że ograniczanie prędkości ma cel inny, niż fiskalny.
    Ta sama prędkość dopuszczalna dla wszystkich, bez względu na rodzaj
    samochodu, ilość ładunku, doświadczenie i umiejętności kierowcy?
    Przecież to absolutnie bez sensu!
    To tak jakby do fast-foodów nie wpuszczano ludzi >90kg wagi (spokojnie,
    doczekacie się).

    A zmienić można, owszem, przez np. spalenie Parlamentu Europejskiego.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 9. Data: 2013-11-03 15:17:26
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 15:03:54 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >
    > doczekacie się).
    >

    > A zmienić można, owszem, przez np. spalenie Parlamentu Europejskiego.

    jak prawo pozwala jechać 50 to dlaczego robią akcję że 60 to za dużo? Bo debile
    wymyślili że +10. Debilny przepis powinien zostać zmieniony że +3. Wtedy akcja
    reklamowa była by zbędna. Wystarczyło by karanie za więcej niż +3.

  • 10. Data: 2013-11-03 16:11:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-03 15:17, k...@g...com pisze:
> [...]
    wymyślili że +10. Debilny przepis powinien zostać zmieniony że +3. Wtedy akcja
    reklamowa była by zbędna. Wystarczyło by karanie za więcej niż +3.

    Debilizmem tej akcji jest to, że jest wewnętrznie sprzeczna. Skoro 60 ->
    50 w niektórych przypadkach może uratować życie, to tak samo uratować
    może je 50 -> 40. Czyli co, ten gość, co zwalnia do 50 nadal jest mordercą?

    --
    Liwiusz