eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczujecie się winniRe: czujecie si? winni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 03 Nov 2013 17:41:51 +0100
    From: z <...@...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czujecie si? winni
    References: <l50fkq$aim$1@node1.news.atman.pl>
    <527597cb$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <52763d03$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <l55jkl$6pl$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <l55jkl$6pl$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <52767cd0$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
    X-Trace: 1383496912 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2138 89.167.37.55:32230
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2218
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509518
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-03 14:38, LEPEK pisze:
    > Działanie to też budowanie świadomości marki. Gdyby nie radio w
    > samochodzie pewnie byś nie wiedział o istnieniu 'helamagbesześć', albo
    > 'prostaląguno', czy co tam nachalnie reklamują w stacji, którą zwykle
    > masz włączoną w samochodzie.

    Powiedzmy że można sobie podyskutować co ma (w dzisiejszym świecie tak
    nachalnej reklamy) większą moc przekonywania klienta. Czy jej ilość i
    natarczywość czy wku... klienta często spowodowane tą właśnie
    natarczywością oraz jakością tego co jest proponowane.

    Normalnie dochodzę do paranoi bo strach cokolwiek kupować. Wszędzie
    nędzna jakość, kruczki prawne w gwarancjach a nie stać mnie na
    badziewie. Często pewnie przepłacam bo kupuję już znany towar.
    Tak. Kupuję bo muszę ale na pewno ilość reklam nie jest wprost
    proporcjonalna do efektu. Na pewno nie u mnie.

    z

    PS. Dopóki to będzie dozwolone prawnie ;-) to będę pielęgnował mój
    odruch przewijania, przełączania, wyłączania jak tylko zaczyna się
    reklama. Mam już taki odruch. Pilot od radia mam przy dźwigni zmiany
    biegów. Obsługa tych dwóch urządzeń jest automatyczna. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: