  • Data: 2013-11-03 21:27:22
    Temat: Re: czujecie się winni
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-01 15:59, inny punkt siedzenia... wrote:
    > nową reklamą wspólonty europejskiej?
    Ile razy ja widze wydaje mi sie, ze powinni tam raczej edukowac pod
    katem - widzisz nadjezdzajacy pojazd to nie wlaz na jezdnie.

    Bo to nie jest wazne ile jechal fikcyjny kierowca ale skad ten kretyn
    wzial sie na jezdni (dokladniej na przejsciu).

    Swoja droga to zgroza tak w majestacie prawa pokazywac wtargniecie pod
    nadjezdzajacy pojazd... i w ogole nie odnosic sie do tego wlasnie
    sapektu sprawy.

    --
    mk4