  • Data: 2010-08-23 22:35:20
    Temat: Re: czestotliwosciomierz do pomiary f swiatla laserowego
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że nie podoba ci się teoria względności nie upoważnie cię do
    > strofowania jednego z najstarszych użytkowników usenetu. Sam sobie
    > możesz iść gdzie chcesz zamiast zabraniać pisać innym. Nie jesteś
    > właścicielem tej grupy, żeby zarządzać, kto tu o czy ma pisać.
    >
    > Co do ośmieszania - sam się wystarczająco ośmieszasz.

    > Best regards,
    > RoMan                            mailto:r...@p...pl
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Chwileczke, to moj watek i moje pytania. Jesli ktos wchodzi tu i pisze bzdury,
    nieprawde, wrecz klamie, ze to niby wzory zwiazne z Einsteinem - przeszkadza
    mi. Wiec nie tylko pana Foxa sobie postrofowalem lecz w miare tresciwie to
    uzasadnilem.
    Domyslam sie, ze swoje lata ma ale ja z tego powodu nikogo nie potepiam, malo,
    cenie ludzi dojrzalych za ich doswiadczenie, wiedze i inne takie. Ale jak mi
    ktos bezczelnie wciska kit to mam zwyczaj przynajmniej mu to zakomunikowac.
    Co, mam rznac glupa i przytakiwac bo pan Fox jest zasluzonym dzialaczem i
    aktywista na wiekszosci grup? Wydaje mi sie, ze nie.
    A co do Teorii napisalem, ze jest spojna, prosta (sam te wzorki umiem
    wyprowadzic) wrecz genialna, ma tylko jedna wade, ze oparta jest o
    nieprawdziwe zalozenia.
    Jesli to ma byc powod do wstydu to chyba dla kogos, kto tego do tej pory nie
    zauwazyl. Zatem wypraszam sobie rowniez z Twojej strony okreslenia, ze ja tej
    czy innej teorii nie lubie. Kazda, jak kazda kobieta ma swoje wady i zalety te
    moge porownac do mlodej laski; piekna i seksowna, oddalbym sie jej gdyby
    nalegala tyle, ze troche przyglupia...
    Pzdr.
    Tornad